Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه در کنگره آمریکا از عدم برگزاری نشست قانونگذاران با محور امنیت مرزی در آینده نزدیک خبر داد؛ موضوعی که به معنای ادامه دار شدن تعطیلی دولت فدال در این کشور است. آفتاب‌‌نیوز : یک منبع آگاه در کنگره آمریکا روز یکشنبه به خبرگزاری رویترز گفت که برای بحث و مذاکره قانونگذاران پیرامون موضوعات امنیت مرزی که می تواند نقطه پایانی بر تعطیلی دولت فدرال در این کشور باشد، هیچ نشستی برای آینده نزدیک برنامه ریزی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که مذاکرات قانونگذاران کنگره بر سر بحث امنیت مرزها در روزهای گذشته به بن بست رسیده است.
سناتور «ریچارد شلبی» از حزب جمهوریخواه نیز به شبکه فاکس نیوز گفت که گفتگوها پیرامون سیاستهای توقیف مهاجران به بن بست رسید. با این حال، وی ابراز امیدواری کرد که این گفتگوها ظرف مدت کوتاهی بار دیگر ازسر گرفته شوند.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی دولت آمریکا کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج

علیرضا عاقلی اظهار کرد: دهمین جشنواره لاله‌ها که از ۲۰ فرودین آغاز شده بود، پس از ثبت یک هفته خاطره هایِ ماندگار، به کار خود پایان داد.

به گزارش کرج امروز، وی افزود: باغ گل‌ها از امروز به مدت سه روز برای بهسازی، بازسازی و بازکاشت گل‌های جدید و رسیدگی به باغچه‌ها تعطیل است و پس از آن این مجموعه با طراوت بیشتر فعالیت خود را به روال قبل ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: در اردیبهشت ماه بازدید‌های دانش‌آموزی از این مجموعه ادامه خواهد داشت و مدارس و مجموعه‌های فرهنگی می‌توانند ازباغ گل‌ها به روال سابق بازدید کنند.

شایان ذکر است دهمین جشنواره لاله‌های کرج با استقبال کم نظیر گردشگران روبرو بود و فراتر از انتظارپیش‌بینی شده به طور میانگین روزانه ۲۷ هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • ضرر نمی‌کنیم اگر خودمان را برای بدترین سناریو آماده کنیم
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج