Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به‌مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
22 بهمن ماه؛ نقطه عطفی در دفتر قطور افتخارات ملّت آگاه ایران و روز حركت در مسیر روشن انقلاب اسلامی و راه هدایتگرانۀ امام و شهدا و پیوستن به اقیانوس بیكران اراده و اقتدار ملی است و فرصتی برای سنجش حركت انقلاب اسلامی و هموار كردن مسیر آن در جهت نیل به اهداف والای اسلامی ـ انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انقلاب اسلامی ملت ایران با تغییر و تحولات گسترده توانست با تمسك به مكتب رهایی‌بخش اسلام و توكل به ذات ربوبی حضرت حق و تبعیت خردمندانه از جایگاه رفیع امامت و ولایت در چهار دهه پرفراز‌ونشیب، مملو از افتخارات بی‌بدیل، سرشار از رشادت و حماسه، آكنده از مجاهدت‌های به یاد‌ماندنی هجمه‌های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را پشت سر گذارد.
اكنون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور كرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار كردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.
اینك كه با اوج گرفتن پیشرفت‌ها و رشد و تعالی ایران پنجمین دهه از حیات پر بركت و طیبه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به سمت قله‌های «عزت و افتخار و اقتدار» و در آستانۀ طلوع چهل‌ویكمین بهار فجر پیروزی انقلاب اسلامی، پژواك پیام انقلاب اسلامی ایران با در نوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی و انسانی به گوش می‌رسد‌، پیام صلح و استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران و مكتب نورانی روح بلند دوران‌، خمینی كبیر در گوش میلیون‌ها آزادهِ حقیقت‌جو سرتاسر گیتی‌، طنین‌انداز شده و انعكاس صدای آن در میان ملت‌های مسلمان و كشورهای منطقه خاورمیانه، لرزه‌های‌ بزرگ بر اندام استكبار جهانی انداخته است، ملت شریف ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی‌‌، افتخار دیگری‌ از وحدت حول محور ولایت‌فقیه را رقم خواهد زد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مركزی با تبریك فرارسیدن بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت می‌نماید تا یكبار دیگر با حضور با شكوه و پر صلابت خویش در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن‌، ضمن ابراز وفاداری به آرمان‌های رفیع بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و عزم راسخ، وحدت كلمه، همدلی و انسجام خود را به منصه‌ی ظهور برسانند.
مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی با شكوه 22 بهمن در شهر اراك، از ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه در میدان شهداء همراه با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزی آغاز و راس ساعت 10 صبح طی مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، مصلای بیت‌المقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه، همراه با سخنرانی «حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری» ‌عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری برگزار خواهد شد. همچنین مراسم نورافشانی و بانگ توحید و وحدت بخش «الله اكبر» نیز رأس ساعت 21 شامگاه یكشنبه مورخ بیست ویكم بهمن ماه همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام‌ها و مساجد پخش می‌گردد كه به این وسیله از عموم هم استانی‌های مومن دعوت می‌نماید تا هم‌صدا با ملت غیور ایران، به شكرانه آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب در این لحظه عرفانی ندای الله اكبر را سر دهند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. 

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می‌باشد که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.

چنانچه نیک بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی نظیر داشته و دارد. به نحوی که به جرات می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.

جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالى علیه) به نام ارتش نامگذاری شده است را به همه نیرو‌های ارتش به ویژه ارتشیان پرافتخار و جان برکف قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب تبریک عرض نموده و ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.

محمدصادق معتمدیان 
استاندار آذربایجان غربی

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • حمایت خبرنگاران استان مرکزی از پاسخ مقتدرانه سپاه به صهیونیست‌ها
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران