Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دقایقی پیش با طنین انداز شدن شعار دشمن شکن الله اکبر در آسمان سیستان و بلوچستان سرزمین نخل و آفتاب آغاز شد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دقایقی پیش با طنین انداز شدن شعار دشمن شکن الله اکبر در آسمان سیستان و بلوچستان سرزمین نخل و آفتاب آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم از ساعت 8:30 صبح امروز تجمع پرشوری در میدان آزادی محل آغاز راهپیمایی داشته‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های مختلف استان، مردم شیعه و سنی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پهناور با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند.

راهپیمایی عظیم 22 بهمن در بام ایران آغاز شدآغاز راهپیمایی دشمن‌شکن ‌‌22 بهمن در استان اصفهان؛ نمایش «اتحاد و همبستگی» ایرانیان در نصف جهانراهپیمایی 22 بهمن بوشهر با ندای «الله‌اکبر» و «مرگ بر آمریکا‌» در بوشهر آغاز شد

مردم سیستان و بلوچستان با وجود همه فشارهای اقتصادی و مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، با حضور گسترده آمده‌اند تا نشان دهند در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

بر اساس گزارشات میدانی حضور مردم سیستان و بلوچستان در دقایق ابتدایی این راهپیمایی دشمن شکن پررنگ‌تر از سال‌های گذشته است و ظاهراً پیش‌بینی دشمنان این ملت بار دیگر غلط از آب در آمده است.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جلسه شورای اداری توسعه را مفهومی مردم محور عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است