Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم استان البرز با حضور همیشگی و پرصلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتند. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مردم ولایتمدار استان البرز همراه با سایر استان‌ها و شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از حضور مقتدرانه و همراه با بصیرت در دفاع از آرمان‌های انقلاب را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، منطقه شاهد نمایش ظلم‌ستیزی، توانایی و اراده ملت ایران برای صیانت از مقاومت اسلامی و اثبات خواستن و توانستن جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی و ناکامی آمریکا است که این نشانه بلوغ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

40 سال استقامت توأم با بصیرت در برابر انواع توطئه‌های سهمگین دشمنان، از غائله‌های ضدانقلاب در ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا هشت سال جنگ تحمیلی و ترورهای کور و فتنه‌های داخلی و غیره و در نهایت عبور سرافرازانه از هر یک از این گردنه‌های پرپیچ و خم، جایگاه عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به برکت خون مطهر شهیدان و ایثار ایثارگران، در برابر جهانیان بیش‌ از پیش استحکام بخشیده و انقلاب را به خاری در چشم دشمنان و یاوه‌گویان تبدیل کرده است.

راهنمایی باشکوه 22 بهمن در استان خراسان‌رضوی آغاز شدراهپیمایی 22 بهمن بوشهر با ندای «الله‌اکبر» و «مرگ بر آمریکا‌» در بوشهر آغاز شدآغاز راهپیمایی دشمن‌شکن ‌‌22 بهمن در استان اصفهان؛ نمایش «اتحاد و همبستگی» ایرانیان در نصف جهان

مردم دیندار شهر کرج هم همراه با سایر شهرهای استان البرز با حضور وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید بیعت کردند.

راهپیمایان در کرج از 4 مسیر چهارراه امام(میدان کرج) - میدان شهدا - میدان سپاه - بلوار جمهورى اسلامى و میانجاده - سه راه رجایى شهر -  بلوار ماهان و  فلکه اول رجایى شهر - بلوار ماهان و نهایتا دولت آباد مسجد على‌ابن‌ابیطالب(ع) - بلوار علامه جعفرى - خیابان شهید بهشتى -میدان سپاه  خود را به  میدان جمهورى اسلامى می‌رسانند تا قدرت و صلابت خود را به رخ جهانیان بکشانند.

در راهپیمایی امروز خیل عظیم مردم شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر می‌دهند و نوشته‌هایی در محکومیت جنایات آل سعود در دست دارند.

در کرج مرکز استان البرز مسیرهای راهپیمایی به میدان جمهوری ختم می‌شود و سپس "آیت‌الله میرباقری" نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام/ن

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: اقدام شایسته نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی به منظور حفظ حریم و کرامت بانوان سرزمین عزیزمان ایران اسلامی قابل ستایش و تقدیر است و شهروندان از این اقدامات حمایت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: در مسیر مقابله با بی حجابی قطعاً با باندهای مروج فساد و فحشاء در سطح جامعه برخورد قاطع انجام خواهد شد و فراجا به دنبال مدیریت افرادی است که به صورت سازماندهی شده به دنبال کشف حجاب هستند.

به گفته وی، صدای امثال علی نژادها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است که قصد دارد کشور ما را ویران کند اما زهی خیال باطل که نمی‌دانند امثال شهید سلیمانی‌ها مقابل آنها می‌ایستند و ناکامشان می‌گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تأکید کرد: قطعاً اینکه نسل نوجوان و جوانی که نسبت به موضوع حجاب کم توجه هستند به خاطر عدم آگاهی آنها از حرکت خزنده ضد فرهنگی دشمن برای این نسل آینده ساز جامعه است.

جابری انصاری گفت: اقدام شایسته فراجا در استان البرز به ویژه سردار هداوند فرمانده با سابقه و انقلابی این مجموعه در عدم پرونده سازی و تلاش برای زدودن این خطای غیرعمد برای این تعداد افرادی که ناآگاهانه و از روی غفلت مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفتند قابل تقدیر و تشکر است.

وی بیان کرد: مردم متدین البرز و همه صاحبان فکر و اندیشه و دلسوز انقلاب اسلامی از این اقدام هوشمندانه فراجا در حفظ ارزش‌ها حمایت قاطع دارند. قطعاً جهاد تبیین یکی از اولویت‌هایی است که همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب برای نسل نوجوان و جوان باید به آن بپردازند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: قائل بر این هستیم که خانواده‌ها نسبت به هدایت نوجوانان و جوانان در موضوع حفظ ارزش‌ها توجه جدی داشته باشند. با مدیریت هوشمندانه فراجا معضل بی حجابی در خودروها با اعمال قوانین بازدارنده تا حدود زیادی مرتفع شده و وضع قوانین بازدارنده در کوچه و خیابان‌ها و معابر ضروری است.

وی گفت: نیروهای فراجا به‌واسطه از خودگذشتگی‌ها و ایستادگی خود در مقابل مخلان نظم و امنیت، قانون‌شکنان همواره مورد احترام آحاد مردم بوده و هستند و شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نیز قدردان و در عین حال پشتیبان فراجا در انجام مأموریت‌های قانونی، خواهند بود.

کد خبر 6087320

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!