Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه ملت ایران در هر شرایطی همه چیزشان را در راه استقرار نظام اسلامی پای کار می آورند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را غافلگیر می کند.

حجت الاسلام «عباس محمد حسنی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در ۲۲ بهمن امسال یقین بدانید مردم با حضور با شکوه خود استکبار جهانی را غافلگیر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: دشمنان خارجی و معاندین داخلی مردم ما را نشناختند. ملت ایران با تمام وجود عاشق اسلام، امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب و ارزشهای آفریده شده در پرتو انقلاب اسلامی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ممکن است مردم گله هایی داشته باشند اما هرگز حاضر نیستند از اسلام عبور کنند و هیچ گاه از اسلام عبور نمی کنند.

 

حجت الاسلام محمد حسنی با اشاره به دفاع همه جانبه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران در هر شرایطی همه چیزشان را در راه استقرار نظام جمهوری اسلامی و ارزشهای برگرفته از آن پای کار می آورند.

 

 رئیس عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: ۲۲ بهمن امسال یکی از باشکوهترین مراسم در طول چهل سال انقلاب اسلامی خواهد بود و در طراز چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم در راهپیمایی این روز کشور حضور می یابند.

 

حجت‌الاسلام محمد حسنی یادآور شد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا اعلام می کنند پای انقلاب ایستاده ایم. ملت ایران در طی ۴۰ سال گذشته گردنه های سختی را پشت سر گذاشته است و پس از این نیز گردنه های سخت دیگری را پشت سر می گذارند. دشمن باید بداند مردم قهرمان ایران هرگز دست از آرمان های بلند انقلابی خود دست بر نمی دارند./

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام فاطمیه انقلاب اسلامی 22 بهمن فاطمیه دهه فجر راهپیمایی22 بهمن اصفهان خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر حجت الاسلام محمد حسنی راهپیمایی22 بهمن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دریافت 7 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم جاجرم در حمایت از سپاهان پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6082724

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است