Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:36:46 GMT

پیام آزادی بخش 22 بهمن در جهان

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۳۴۶۵

پیام آزادی بخش 22 بهمن در جهان

کرج -ایرنا- یوم الله 22 بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت ‌های مظلوم و ستمدیده جهان به ارمغان آورد و موج خروشان ایستادگی در مقابل استکبار را رقم زد.

به گزارش ایرنا،در این روز، مردم ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهه مبارکه فجر، طلوع خورشید پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیه نظام کفر و استبداد و یادآور نغمه های سرخ و جاودانه مردمی است که عشق به خداوند و همه ارزش ها فریاد زدند.
تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی و بیان سلحشوری ها، دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادیخواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی به جهانیان است.
دنیا و ملت‌ها بدانند که کاروان انقلاب از بهمن 57 تاکنون یک مسیر حق را طی کرده و آن استکبارستیزی و حمایت از مظلومان است.
فجرطلوع دوباره امید و درخشیدن شبنم آرزوها بر پنجه گلبرگ‌هایی است که سردی و سیاهی شب را تحمل کرده‌اند.
فجر 57 نیز پس از ظهور اسلام نبوی بر تارک تاریخ بشریت تابید و با گذشت 14 قرن دوباره اسلام ناب محمدی (ص) را تجدید حیات بخشید.
22 بهمن نماد حقانیت انقلاب اسلامی است که امسال با گرامیداشت چهلمین سال آن حضور همه‌ جانبه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن را شاهد هستیم .
انقلاب اسلامی با وحدت و یکپارچگی، استقلال‌خواهی، آزاداندیشی و وفاداری مردم به اسلام و پایبندی به فرامین رهبری به پیروزی رسید و این اصول باید همچنان زنده و پاینده بماند.
مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی که همواره از خواص جلوتر بوده‌اند، این بار نیز با حضور پررنگ خود در صحنه نقش مهم و حساسی در نمایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی ایفا می‌کنند.
مردم در راهپیمایی امسال بار دیگر حقانیت انقلاب را امضا می‌کنند زیرا معتقدند که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره ) تحولی شگرف در عرصه روابط بین‌الملل و در معادلات سیاسی جهان پدید آورد.
درشرایطی که مردم درقرن بیستم به انقلاب‌های مارکسیستی، سوسیالیستی و میهن‌پرستی خو گرفته بودند و در فضایی که دین نماد واپسگرایی و عقب‌ماندگی تلقی می‌شد، امام امت انقلاب اسلامی را با شعار نه شرقی و نه غربی پایه‌گذاری و معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را بر هم زدند.
تبعیت همه ‏جانبه ملت ایران از ولی‌فقیه موجب شده تا ایران اسلامی با وجود تحریم ها و فشارها در مسیر اقتدار و سربلندی گام بردارد.
امروز مردم استان البرز نیز همگام با ملت ایران در سراسر کشور به خیابان آمده اند تا در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن که روز بیعت دوباره با امام و شهدا و ولایت است شرکت کنند و ندای الله اکبر ، استقلال آزادی جمهوری اسلامی و ... سردهند و بار دیگر به انقلاب و پایداری در این راه مهر تائید آری بزنند.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي 22 بهمن چهلمين سال انقلاب البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی
ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم؛ همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق"وعده صادق" فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

برخود لازم می دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896409

دیگر خبرها

  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»