Web Analytics Made Easy - Statcounter

خی راهپیمایان تهران در جریان شرکت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصویر "زکریا بدر علی الجابر" را در دست دارند. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در راهپیمایی 22 بهمن، برخی راهپیمایان تهران در جریان شرکت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصویر "زکریا بدر علی الجابر" را در دست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی 22 بهمن 97|گروه سرود 1397 نفره دانش آموزان تهرانی در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش تسنیم، «زکریا بدر علی الجابر» کودک 7 سالهٔ شیعه به همراه مادرش از منطقه الاحساء برای زیارت مسجدالنبی به مدینه منوره رفته‌اند. یک راننده وهابی وقتی فهمیده آنها شیعه‌اند، گلوی کودک را مقابل چشمان مادرش برید.

انتهای پیام/

 

R31462/P31462/S1,15,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حمله ایران به اسرائیل حمایت می‌کنیم

یک عالم شیعه پاکستانی از حمله ایران به اسرائیل استقبال کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین از اینکه یک کشور مسلمان علیه متجاوزان اشغالگر اقدام کردند جان تازه ای گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی رئیس نهاد وفاق مدارس شیعه پاکستان و مدیر حوزه علمیه جامعه المنتظر در لاهور از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل استقبال کرد و گفت: فلسطینی‌های مظلوم ستم دیده از اینکه یک کشور مسلمان علیه متجاوزان اشغالگر اقدام کرد، جان تازه‌ای گرفتند.

وی افزود: ایران امید امت اسلام و مدافع بیت المقدس است.

وی سکوت کشور‌های مسلمان در مورد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را اقدامی بزدلانه توصیف کرد و اظهار داشت: ایران با حمله علیه اسرائیل دفاع از حقوق مسلمان را آغاز کرده و اکنون لازم است که کشور‌های اسلامی علنی در کنار ایران بایستند.

آیت الله حافظ ریاض نجفی در پایان گفت: عربستان سعودی، ترکیه، پاکستان، اندونزی و دیگر کشور‌های مسلمان باید علنا از جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند همان‌طور که در حمایت از رژیم صهیونیستی، ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن و فرانسه گرد هم آمده اند.

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • از حمله ایران به اسرائیل حمایت می‌کنیم
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ بهمن چهار محال و بختیاری
  • (تصاویر) راهپیمایی خودرویی قمی‌ها در حمایت از حمله سپاه به اسرائیل
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • پیام های کاهش شرکت در نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی
  • جنبش صدر عراق به عرصه سیاست بازمی‌گردد؟
  • جشن وحدت مردم پس از وعده صادق+ عکس
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود