Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن نامه بهنام عباسیان عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی خطاب به رئیس جمهور آمده است: انتظار سیلی شما بر پیکر جامعه پزشکی را نداشتم، چون می پنداشتم شما از مشکلات جامعه فرهیخته پزشکی با خبر هستید و می دانید پزشکان با سیلی گونه خود را سرخ نگه داشته اند و تافته جدا بافته از این ملت نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شرمنده آن دستان شفابخشی هستم که از خانواده خود دست کشیده و وقت و جوانی خود را با افتخار صرف درمان و معالجه مردم شریف خود کرده است. من شرمنده مردم خود هستم که با تشخیص صحیح و خردمندانه پزشکان این مرز و بوم امکان تهیه داروهای مورد نیاز خود را ندارند و شرمنده آن پزشکی هستم که بر سر بیمارش شب زنده داری کرده اما برای امرار معاش زندگی خود درمانده است. بله ! ما همانیم که پا به پای مردم غیور خود از این مرز و بوم بی ادعا دفاع کردیم تا نگذاریم چشم نااهلان بر تار و پود این مملکت بیافتد.

اکنون شاهد آن هستیم که برخی از افراد هجمه بر پزشکان را برای خود یک ابزار موفقیت می دانند و غافل از آنند که پشت سر این قشر خدوم دعای خیر مردم ولایت مدار است.

جناب آقای دکتر روحانی طرح تحول سلامت را بدون بکارگیری زیرساخت های کاربردی یک شبه به اجرا گذاشتید و تاوان آن را مردم و پزشکان دادند و در نهایت فرض را بر آن می گذارم که این سوداگران چه کسانی هستند که همیشه می خواهند پزشکان را در مقابل مردم قرار دهند تا باعث سلب اعتماد مردم از جامعه پزشکی شوند .

از شما می خواهیم با یک تفکر مدبرانه از آن عزتی که حق پزشکان است ، دفاع کرده و بدانید که ختم کلام ما همان کلام رهبر فرزانه است که فرمودند : پزشکان قشر خدوم و زحمتکش عرصه سلامت هستند.

کد خبر 4539056 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس جمهور اسلامی ایران سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود

به گزارش جماران؛ رییس‌جمهور کشورمان سوم اردیبهشت ماه با هدف تقویت مناسبات دوجانبه به پاکستان سفر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این کشور، گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیأت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.

اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه به ویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: پاکستان بابت پیامدهای حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود، از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.

وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذی‌نفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

گفتنی است، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است ۳ اردیبهشت ماه در یک سفر رسمی با هدف تقویت مناسبات دوجانبه عازم پاکستان شود.

 

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها