Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در دومین سفر استانی خود به استان بوشهر هفته آینده به این استان سفر می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در دومین سفر استانی خود به همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت، اوایل هفته آینده برای پیگیری روند اجرای مصوبات و تصویب طرح هایی برای توسعه بوشهر به این استان سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر دو روزه، شهرستان‌های بوشهر، کنگان و عسلویه میزبان رئیس جمهور خواهند بود.

عباس جمشیدی فرماندار بوشهردر این ارتباط اظهار داشت: در سفر رئیس جمهوری به استان موضوع اجرای شبکه فاضلاب شهر بوشهر بصورت جد مورد بررسی قرار می گیرد تا اعتبار مورد نیاز آن تامین شود.

وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب در شهرستان بوشهر 77 پروژه با یکهزار و 170 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه نیز با 330 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

جمشیدی افزود: شمار پروژه های افتتاحی و اجرایی استان بوشهر در مقایسه با سال گذشته رشدی یکصد درصدی را تجربه کرد.

وی ادامه داد: در عالیشهر نیز برخی از پروژه ها مانند فاز سه پارک جنگلی، پروژه ساماندهی میدان امام و نصب تلویزیون شهری افتتاح شده و برخی پروژه ها از جمله کلانتری، مجتمع فرهنگی هنری، مدرسه، پیست دوچرخه سواری و جاده سلامت نیز در اسفندماه سال جاری افتتاح می شوند.

جمشیدی یادآورشد: در حوزه روستایی نیز بوستان های روستایی و طرح های هادی تمام روستاهای شهرستان بوشهر عملیات اجرایی آن پایان یافته و اکنون کیفی سازی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: شهرستان بوشهر در حوزه اشتغال روستایی نیز در بین سه شهرستان برتر استان بوشهر در زمینه پراخت تسهیلات قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و مدیران مرتبط برگزار شد.

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این جلسه سفر رئیس‌جمهور به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده برای استان دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی افزود: سفر اول آیت الله رئیسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی است باید هرچه زودتر تکمیل شود که این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

هژبری ادامه داد: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده، اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده است و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف کامل داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آن‌ها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راهداری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم برای پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 747124

دیگر خبرها

  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور