Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:26:09 GMT

حمله جیمی جامپ رونالدو به بازی ساسولو(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۴۳۷۴

حمله جیمی جامپ رونالدو به بازی ساسولو(عکس)

در جریان پیروزی 3-0 یوونتوس مقابل ساسولو در هفته بیست و سوم سری آ، یک جیمی جامپ خود را به زمین رساند و یکراست به سراغ کریستیانو رونالدو رفت تا لحظاتی جالب در دوربین‌ها ثبت شود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه کریستیانو رونالدو و همبازی‌هایش دیروز در هفته بیست و سوم سری آ در زمین ساسولو به مصاف این تیم رفته بودند، ورود جیمی جامپی علاقه‌مند به رونالدو، به زمین مسابقه، صحنه‌های جالبی خلق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جیمی جامپ، به محض ورود به زمین و نزدیک شدن به رونالدو، به تقلید از خوشحالی بعد از گل او به هوا پرید و دستهایش را باز کرد.

 

 

رونالدو در این لحظات با تعجب به جیمی جامپ هوادارش نگاه می‌کرد. درحالیکه هنوز از مامورین امنیتی ورزشگاه خبری نبود رونالدو قدمی به طرف این جیمی جامپ برداشت و دستش را به سمت صورت او دراز کرد تا با جیمی جامپ هواداراش خوش و بشی کرده باشد. در این لحظه بود که جیمی جامپ شیفته رونالدو، اسطوره خود را در آغوش کشید ولی در حالی که این حرکت جیمی جامپ، به دلیل نزدیکی فیزیکی بیش از حد به رونالدو می‌توانست نگران‌کننده باشد، مامورین امنیتی به موقع از راه رسیدند و او را از زمین بیرون بردند.

 

 

رونالدو در جریان پیروزی 3-0 یوونتوس نقش مهمی داشت چرا که هم در جریان به ثمر رسیدن گل اول ابزی توسط سامی خدیرا نقش داشت و هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند. یوونتوس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود با ناپولی، تیم دوم جدول را به 11 رساند. به نظر می‌رسد یوونتوس با این پیروزی دو نتیجه بد خود، شکست مقابل آتلانتا در یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا و تساوی 3-3 مقابل پارما در سری آ را به فراموش سپرده است.

 

 

 

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (52.9MB)

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!