Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی در ثانیه های آخر مقابل مدافع عنوان قهرمانی کم آورد.

طرفداری - تیم گلدن استیت در یک دیدار نزدیک و تماشایی در رقابت های بسکتبال  NBA موفق شد میامی هیت را 120-118 شکست دهد.

گزارش بازی

نمایش خوب تیم میامی در کوارتر اول حریف را غافلگیر کرد. این تیم در بیشتر دقایق این کوارتر عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست در زمین حریف و آن هم تیم گلدن استیت نمایش خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت کوارتر اول با نتیجه 34-24 به سود میامی هیت به پایان رسید.

در کوارتر دوم بازی متعادل تر دنبال شد و رفته رفته تیم میزبان نمایش بهتری از خود نشان داد اما سرسختی تیم میامی ادامه داشت. در نهایت کوارتر دوم با نتیجه 30-25 به سود گلدن استیت به پایان رسید.

اما در کوارتر سوم اوج درخشش تیم میزبان یعنی گلدن استیت بود. به مانند بازی های گذشته شاهد درخشش دورانت و گرین بودیم که همین امر باعث شد تا در این کوارتر گلدن استیت با نتیجه 36-23 پیروز شود.

در کوارتر چهارم بازی تا دقایق و ثانیه های آخر نزدیک دنبال می شد. در حالی که این دیدار تا ثانیه های آخر 115-118 به سود میامی دنبال می شد پرتاب 3 امتیاز دورانت گلدن را امیدوار کرد و در نهایت پرتاب دو امتیازی کازینز باعث شد تا گلدن این بازی سخت را 120-118 پیروز شود.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند میامی هیت 45.7 41.9 16 61 گلدن استیت 53.7 36.1 11 45 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس میامی ریچاردسون 37 وایتساید 14 وید 9 گلدن استیت دورانت 39 گرین 7 گرین 14

جدول بسکتبال NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم

در ادامه مسابقات هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و بولونیا در جدالی مهم بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که بولونیا با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد و گامی بلند به سمت سهمیه لیگ قهرمانان برداشت.

شاگردان تیاگو موتا در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و دو بار دروازه جالوروسی رو توسط اسامه العزوزی (۱۴)، یاشوا زیرکزی (۴۵) باز شد.

تنها هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم دنیله دروسی که از نمایش شاگردانش رضایت نداشت سه تعویض همزمان انجام داد و در یکی از تعویض ها، سردار آزمون را به جای تامی آبراهام مهاجم انگلیسی که در غیاب لوکاکوی مصدوم در نوک پیکان خط جمله گرگ‌ها بازی می‌کرد، به زمین فرستاد. سردار که بعد از مصدومیتی چند هفته‌ای، پنج روز بود به تمرینات رم بازگشته بود، چهار دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد. ستاره ایرانی رم حالا تعداد گل‌هایش برای ‏باشگاه ایتالیایی را به عدد ۳ رسانده است. ‏

رم با این گل به بازگشت امیدوار شد، اما سالیمیکرز در دقیقه ۶۵ گل سوم بولونیا را هم زد و کار را تمام کرد.

شاگردان تیاگو موتا شگفتی سازان این فصل سری آ با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و با تثبیت رتبه چهارم، تقریبا خیالشان را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کردند. رم هم با ۵۵ امتیاز پنجم است و حالا جایگاهش را در خطر می بیند. گفتنی است سال آینده سهمیه ایتالیا برای لیگ قهرمانان ۵ سهمیه است و تیم پنجم هم راهی لیگ قهرمانان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز