Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:15:28 GMT

شکوه عزت کهگیلویه وبویراحمدی ها در یوم الله 22 بهمن

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۴۷۲۱

شکوه عزت کهگیلویه وبویراحمدی ها در یوم الله 22 بهمن

یاسوج- ایرنا- مردم انقلابی و غیور کهگیلویه وبویراحمد همگام با اقیانوس خروشان ایرانیان و در زیر بارش شدید برف و باران با حضور باشکوه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و ورود به طلوع فجر انقلاب اسلامی اسوارتر از چهار دهه گذشته حماسه ای از شکوه و اقتدار آفریدند.

به گزارش ایرنا، امت ولایت مدار این خطه امروز در جای جای دیار آریوبرزن در صحنه حاضر شدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار خود به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیل خروشان جمعیت در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد در راهپیمایی امسال به حدی بود که دوربین ها توان به تصویر کشاندن این همه عشق و وفاداری و اخلاص مردم انقلابی در این صحنه عظیم ملی را نداشت.
عشایر سلحشور، زنان شیردل و مردان شجاع این مرز و بوم همراه با سایر اقشار، امروز ندای لبیک یا خامنه ای سر دادند و باردیگر وفاداری خود را به اسلام، نظام و انقلاب به زیبایی به نمایش گذاشتند.
حضور اقشار مختلف مردم از رئیس و مرئوس ، روحانی، بازاری، ورزشکاران، هنرمندان، کارگران، کشاورزان، دانش آموزان و دانشجویان و حتی خبرنگاران در حالی که پرچم‌ها و بنرهای مختلفی مزین به شعارهای انقلابی در دست داشتند چشم‌اندازی زیبا از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 97 را به نمایش گذاشتند.
خیابان های منتهی به میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج امروز هم و در آستانه طلوع پنمین دهه پرفروغ انقلاب مملو از جمعیتی بود که وصف آن در کلام و قلم نمی گنجید و مردمی که دوباره آمدند تا با انقلاب ، امام راحل و رهبر معظم و فرزانه انقلاب بیعت کنند.
مردم ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.
3016/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يوم الله 22 بهمن راهپيمايي كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم ایلام به رسم قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ قشر‌های مختلف مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان در راهپیمایی عملیات غرورآفرین و مقتدرانه سپاه با سردادن شعار سپاه انقلابی تشکر تشکر از اقدام قاطعانه و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران پایگاه‌های نظامی صهیونیست قدردانی کردند.
مردم انقلابی ایلام در این راهپیمایی که از مصلای امام خمینی شهر ایلام تا چهار راه مادر ادامه دارد با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی در نوار غزه به جهانیان ابراز کردند و سکوت خفت بار مجامع بین المللی و حقوق بشر از جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم ایلام برای قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • اعلام حمایت مردم یاسوج از عملیات «وعده صادق»+تصاویر
  • راهپیمایی با شکوه مشهدی‌ها در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی با شکوه مردم مشهد در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی مردم ایلام به رسم قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • آغاز راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از حماسه وعده صادق
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر