Web Analytics Made Easy - Statcounter



یک سایت روسی از سردار آزمون به عنوان حلقه مفقوده زنیت برای موفقیت در ادامه رقابت‌های لیگ روسیه و لیگ اروپا یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت دیلی، سردار آزمون، مهاجم ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی با جدایی از روبین کازان به زنیت روسیه پیوست. آمار این بازیکن در لیگ روسیه خیلی فوق‌العاده نیست و البته بد هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ۱۲۹ بازی در لیگ روسیه موفق شده است ۳۳ گل به ثمر برساند. در تیم ملی ایران آمار گلزنی سردار خیلی بهتر است و توانسته در ۴۶ بازی ملی ۲۸ گل به ثمر برساند.

برای سرگئی سماک، سرمربی زنیت خیلی مهم بود که یک مهاجم خوب و انعطاف‌پذیر در اختیار داشته باشد و به همین خاطر سردار آزمونی را به خدمت گرفت که در چند سال گذشته بیش‌تر گل‌های خود را با پای راست به ثمر رسانده است. او هم‌چنین با سر و پای چپ هم گلزنی کرده است تا خودش را متمایز کند. قربان بردیف در وصف او گفته است که کم‌تر مهاجم مرکزی در دنیا می‌توانند اینقدر خوب هم سر بزنند و هم بازی با پای خوبی داشته باشند.

این بازیکن توانایی زیادی در دور زدن مدافعان دارد و می‌تواند به خوبی مدافعان روبه‌رویی خودش را فریب دهد و جلو برود. این همان چیزی است که زنیت به دنبال او بوده است و خرید او را خریدی درست جلوه می‌دهد.

به نظر می‌رسد آزمون باید با سباستین دریوسی، آرژانتینی برای حضور در ترکیب ثابت زنیت رقابت کند. او می‌تواند مهاجم خوبی در کنار دزیوبا باشد که میل به حضور در کناره‌ها دارد.

زنیت باید فردا شب در لیگ اروپا برابر تیم فنرباغچه ترکیه به میدان برود و آزمون می‌تواند اولین حضور خود را برای تیم زنیت در این دیدار ثبت کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد

رم در بازی هفته سی و سوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ با تامی آبراهام تعویض شد و برای رم به میدان رفت. او موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما ال عزوزی (دقیقه ۱۳)، یوشوا زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

این برد به بولونیا کمک کرد تا ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟