Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@23:33:39 GMT

روز اعلام میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۵۱۸۲

کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است اواخر اردیبهشت‌ماه، میزبان دوره بعدی جام ملت‌های آسیا را مشخص کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از AFC، بعد از پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ که برای اولین‌بار با حضور ۲۴ تیم در کشور امارات برگزار شد، اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده می‌شود تا میزبان دوره بعدی این رقابت‌ها را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره بعدی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ یعنی یک سال بعد از جام جهانی قطر برگزار خواهد شد. البته با توجه به این که جام جهانی قطر در زمستان برگزار می‌شود، جام ملت‌های آسیا برخلاف امسال در تابستان برگزار خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مجمع خود در کوالالامپور مالزی در ۲۹ اردیبهشت ماه، میزبان جام ملت‌های بعدی را مشخص می‌کند. کره جنوبی و چین دو نامزد میزبانی جام ملت‌ها هستند و اگر کشور دیگری تا آن زمان درخواست خود را برای میزبانی مطرح نکند، یکی از این دو کشور به عنوان میزبان جام ملت‌ها مشخص خواهند شد. چین آخرین بار در سال ۲۰۰۴ میزبانی جام ملت‌ها را بر عهده داشت که به دیدار نهایی راه یافت. کره جنوبی نیز آخرین بار در سال ۱۹۶۰ میزبان جام ملت‌ها بوده است. تیم ملی قطر توانست در سال ۲۰۱۹ به عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست یابد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جام ملتها چین کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد