Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و عضو مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش با حضور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن امسال در شهر سمنان به جمع راهپیمایان سمنانی امروز پیوست. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی دقایقی پیش از سه راه شهدای شهر سمنان به خیل عظیم راهپیمایان سمنانی در چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی 22 بهمن امسال در 72 نقطه استان سمنان در حال برگزاری است و مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان در سراسر این استان حضور گسترده در چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند.

بهمن تماشایی 97| نماینده ولی فقیه در سپاه: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران معجزه آساست‌بهمن تماشایی 97| مردم تا آخرین توان در برابر توطئه‌های دشمنان می‌ایستندبهمن تماشایی 97| حجت‌الاسلام رئیسی: 22 بهمن به راستی نماد یوم الله است

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این دیدار علما و روحانیت را پناه مردم دانست و افزود: همه ما باید خیران و مردم را به سمت احداث مسکن محرومان سوق دهیم.    

او گفت: امام (ره) حساب صد بنیاد مسکن را با هدف مشارکت مردم برای ساخت مسکن محرومان حتی با هزینه اندک تاسیس کرده است.  
سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدامات خوب عمرانی و مسکن روستایی بنیاد مسکن باید به مردم اطلاع رسانی شود.

او ادامه داد: در نوسازی مسکن روستایی گلستان ۵۵ درصد پیشرفت دارد، اما در کشور این رقم ۵۳ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: در دو سال گذشته ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها آغاز شد.
او افزود: هفتاد درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی گلستان صاحب خانه شدند و سی درصد باقیمانده هم تا پایان سال ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند.

حسینی همچنین خبر داد: گلستان در نوسازی و بازسازی واحد مسکونی رتبه سوم کشور را داراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                      

 

 

دیگر خبرها

  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • دیدار رییسی با آیت الله شاهچراغی در سمنان/ظرفیت‌های استان مطرح شد
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است