Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@05:03:30 GMT

مدیر کل سابق امور عشایر فارس درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۵۳۶۷

مدیر کل سابق امور عشایر فارس درگذشت

حسن حبیبی که از جانبازان دوران دفاع مقدس و مدیر کل پیشین امور عشایر فارس بود، شب گذشته دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن حبیبی» که از جانبازان دوران دفاع مقدس و مدیر کل پیشین امور عشایر فارس بود، شب گذشته (یکشنبه ۲۱ بهمن) دارفانی را وداع گفت.

 

مراسم تشییع پیکر این جانباز دوران دفاع مقدس فردا بیست و سوم بهمن از ساعت ۹ صبح در بهشت زهرای شهر قائمیه برگزار می شود، همچنین مراسم بزرگداشت سوم و هفتم وی، همان روز در حسینیه «محمد رسول الله (ص)» محله ساسانی آباد قائمیه برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرگزاری شبستان فارس، درگذشت این جانباز دوران دفاع مقدس را به خانواده وی و عموم عشایر فارس تسلیت عرض می کند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: 22 بهمن راهپیمایی22 بهمن انقلاب اسلامی ایام فاطمیه دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن اصفهان راهپیمایی اردبیل قائمیه امور عشایر فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر حاج صادق کرمانشاهی در گلزار شهدای قم آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام کرمانشاهی از رزمندگان دفاع مقدس و طلاب جهادی و فعالان فرهنگی استان خوزستان بود که در دوران قبل از انقلاب فعالیت‌های اعتراضی و انقلابی بسیاری نسبت به رژیم ستم شاهی داشت؛ وی در دوران دفاع مقدس هم از ابتدای جنگ به فعالیت‌های تبلیغی و رزمی پرداخت و در عملیات بیت المقدس در سال ۶۱ از ناحیه پا مجروح شد و به درجه جانبازی نائل آمد. 
حجت الاسلام کرمانشاهی که جانباز ۳۵ درصد دوران دفاع مقدس بود به طور مستمر در انجام فعالیت‌های تبلیغی در جبهه‌های جنگ فعال بود. 
وی در دوران پس از جنگ فعالیت‌های تبلیغی و جهادی بسیاری در قم و استان خوزستان انجام داد. سرانجام پس از انجام تبلیغات دینی در استان خوزستان بر اثر ایست قلبی در سن ۶۳ سالگی به هم رزمان شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیکر حاج صادق کرمانشاهی در گلزار شهدای قم آرام گرفت
  • پیکر جانباز دفاع مقدس در آبادان تشییع می‌شود
  • ۲۶ فروردین، تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس در آبادان