Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد، امسال نیز همچون سال های گذشته دوشادوش خواهران و برادران ایرانی خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن حضور یافتند و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اقشار مختلف مهاجرین افغانستانی از ساعات اولیه صبح در مسیرهای برپایی راهپیمایی حضور داشتند و بار دیگر نشان دادند که پیروزی انقلاب اسلامی به منزله پیروزی همه جهان اسلام است و ملت ایران و افغانستان یک پیکره واحد و جداناپذیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر، تصاویری از حضور گسترده و چشمگیر مهاجرین افغانستانی در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین

با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین فینال رقابت‌های جام رمضان اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین  برگزار گردید .

این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ تیم و برگزاری ۲۴ مسابقه در ماه مبارک رمضان آغاز گردیده بود با برگزاری مسابقه فینال و رده‌بندی تیم‌های برتر خود را شناخت .

در فینال این رقابت‌ها که با حضور دکتر طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در سالن ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد تیم سفیر قزوین موفق شد با غلبه بر تیم اتحاد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

تیم اتحاد نیز دوم شد و تیم سفیر جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

در حاشیه این مسابقات طریقی از برگزاری منظم و منضبط این  مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت رسیدگی به امورات فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی در در اولویت امور این اداره کل می‌باشد.

در پایان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانی با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار