Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:53:55 GMT

این فصل را با من بخوان

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۵۵۲۴

این فصل را با من بخوان

اصفهان ایرنا- چند قدم جلوتر از من کنار زنده رود با شتاب در حر کت است، زمزمه اش را می شنوم که حماسه ملتش می گوید، همقدم او شدم، گفتم کجا، گفت میخواهم هماهنگ آهنگ خروشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن دیار نصف جهانم شوم و تو هم این فصل را با من بخوان...

به گزارش ایرنا، اگرچه امروز نیازی به سوژه نداری، اما سوژه خوبی بود برای تهیه گزارشم، خودش را حاج حسن حق وردی معرفی کرد، گفت : ˈامروز در چهل سالگی انقلاب، آغاز فصل نوینی است که حماسه ایران جاوید، سربلند ، پایدار و وفادار بار دیگر رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلامش همه گل واژه های حماسی بود، گفتم رزمنده دفاع مقدسی، هنوز پرسشم تمام نشده بود،
گفت شما، گفتم خبرنگارم، گفت احسنت به قلمت، بنویس این دلدادگی مردم سرزمنت را که در هیج جای جهان نخواهی دید، دیروز تا امروز در همه صحنه ها ثابت کردند یک ایرانی با فرهنگ و با شرافت و عاشق امام و رهبرند.
او که از یادگاران دفاع مقدس بود، گفتم: از دیروز و امروز ملت بزرگ ایران بگو، او گفت: ˈدیروز آموختیم که با هم بودیم تا حماسه درخشان انقلاب و دفاع مقدس شکل گرفت و امروز می آموزیم که با هم هستیم و حماسه های 22 بهمن را تکرار می کنیمˈ.
بله - تا ایران هست، ایثار هم هستˈ؛ این بخشی از فصل گپ و گفت آغازین من با این پیر مرد اصفهانی بود که می خواهد امروز با مردم ایران در 22 بهمن سال 97 تاریخ ساز شود.
' ز تکرار حماسه ملت ایران عجب مدار' آخرین جمله خدا حافظی این شهروند اصفهانی بود که بعد ازخداحافظی به رود خروشان راهپیمایان دیار نصف پیوست.
آری - واقعیت همین است، برآیند حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی یعنی تسلسل حضور در تاریخ انقلاب اسلامی.
حضور در صحنه ها یعنی تمرین ولایتمداری در حماسه های ملی، یعنی حراست از گفتمان و نصایح رهبری.
افسانه یگانه شهروندی که با کودکش به راهپیمایی 22 بهمن آمده است به خبرنگار ایرنا گفت : اهریمنان ، یکپارچگی امروز ملت ایران را در حماسه 22 بهمن ببینند.
وی افزود : امروز در اقصی نقاط این سرزمین همه با هم، زن و مرد و پیر و جوان با چهره های شاد بار دیگر یک حماسه تاریخی دیگر را در کارنامه انقلاب اسلامی رقم می زنند.
وی ادامه داد : حضور میلیونی ملت در این روز تاریخی، ایمان یک ملت است که باید باور کرد ، باید ثبت کرد ، باید به جهان شناساند.
آری در کوچه های شهر دیار نصف جهان، گروه گروه و دسته دسته مردم عاشقی را می بینی که در شادی جشن انقلاب شیرینی و نقل پخش می کنند، با هر کسی سخن می گویی، می گوید: برای داشتن ایرانی سربلند به راهپیمایی امروز آمدیم چرا که در قاموس این ملت، نیامدن در صحنه و یا شکست معنا ندارد.
مجتبی سلطانی دیگر شهروند اصفهان می گوید : برای انقلاب و سرزمینم شهید داده ایم؛ حضور مردم را می بینی، این عشق است؛ نیازی به تامل نیست.
وی ادامه داد: ما دیروز دشمن را با سلاح ایمان، شکست دادیم و امروز این ملت با حضورش در صحنه های سیاسی نظیر این روز حماسی، آنان شکست می دهد.
شهروند دیگری در خیابان استانداری اصفهان خودش را رسول خدادادی به ما معرفی و تاکید کرد : امروز ملت بزرگ ایران با تحقق حماسه سیاسی، راهبرد ولایت را با درایت، تقدیم جهانیان خواهد کرد تا در تاریخ این سرزمین ماندگار شود.
به تاکید وی همه باید ، انقلاب و ایران سرفراز را با همدلی و وحدت حراست و با تدبیر ، مشکلات فراروی آن رفع کنیم.
هم اکنون میدان امام اصفهان میعادگاه حضور انبوه شهروندان اصفهانی و گردشگران است که چهل سال شاهد حضور حماسی مردم وفادار به انقلاب و نظام بوده است و اکنون فریاد الله اکبر در این میدان طنین انداز است.
6026//9861

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهل سالگي انقلاب اصفهان 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران

رهبر انقلاب در دیدار کارگران: یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • شرق: هیبت اسرائیل در حماسه حمله ایران فرو ریخت
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند