Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر با اشاره به تمدید قرارداد صادرات برق ایران به عراق اظهار داشت: امضای قرارداد صادرات برق ایران به عراق به مدت یکسال به معنای بی رغبت بودن آنها به امضای قرارداد به مدت طولانی‌تری نبود، بلکه به طور مرسوم قراردادهای صادرات برق یکساله امضا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متولی‌زاده با بیان اینکه "ایران آمادگی دارد تا هر زمان که عراق مایل باشد به این کشور برق صادرات کند"، گفت: در تفاهم‌های صورت گرفته بین ایران و عراق مقرر شد تا شبکه توزیع و فوق توزیع برق این کشور توسط متخصصان صنعت برق ایران اصلاح و بازسازی شود؛ البته در این خصوص هنوز قراردادی به امضا نرسیده اما در توافق‌نامه اولیه این موضوع مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: در مذاکرات بعدی و در جریان بررسی‌های کارگروه‌های مشترکی که تشکیل م‌شود، قرار است این تفاهم به قرارداد منجر شود.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر در خصوص درخواست عراق برای آموزش نیروهای برق این کشور توسط متخصصان صنعت برق ایران گفت: ما آمادگی کامل داریم که در هر بخش مورد نیاز عراقی‌ها، آموزش‌های لازم را به نیروهای صنعت برق این کشور ارائه دهیم.

متولی‌زاده تصریح کرد: سطح پیشرفت صنعت برق ایران به اندازه‌ای است که امروز نه‌تنها نیازهای داخلی خودمان را بدون مشکل تأمین می‌کنیم بلکه کشورهای منطقه نیز از ما درخواست همکاری دارند تا بتوانند از سطح تکنولوژی و توانمندی‌های صنعت برق ایران بهره‌مند شوند.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان
  • صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟ | مذاکره وزرای نفت ایران و پاکستان
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟​
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است