Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردان و زنان ایرانی با دستان خالی و مشت‌های گره کرده جهان را شگفت زده کردند که چگونه این انقلاب محقق شد همچنین رئیس سازمان سیا برای پیش بینی نکردن انقلاب اسلامی در کنگره مواخذه  شد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسین مظفر امروز در راهپیمایی22 بهمن در جمع مردم انقلابی اهواز اظهار داشت: امروز در سالگرد چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و تمام این سرزمین سراپا جشن و سرور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحکم دو تفکر لیبرالیسم و کمونیسم در چهل سال گذشته افزود: در زمانی که این دو تفکر همچون دو لبه قیچی درصدد قطع ریشه‌های دین، معنویت و اخلاق بودند  همچنین دین را از عرصه حیات سیاسی و اجتماعی حذف کرده بودند در گوشه‌ای از این جهان انقلابی به نام خدا و دین در ایران رخ داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: درحالی که کسی که وقوع این انقلاب را انتظار نداشت اما این انقلاب در اوج ناباوری دشمنان و دوستان محقق و همین سبب خشم دشمنان و شگفتی دوستان شد.

بهمن تماشایی 97| راهپیمایی22 بهمن در اهواز آغاز شد؛ دیار کارون شاهد حضور ده‌ها هزار نفری‌100 نقطه استان خوزستان میعادگاه راهپیمایی 22 بهمنبهمن تماشایی 97| آمریکایی‌ها به ‌اهداف شوم خود علیه ایران دست نیافتند‌

وی ادامه داد: مردان و زنان ایرانی با دستان خالی و مشت‌های گره کرده جهان را شگفت زده کردند که چگونه این انقلاب محقق شد همچنین رئیس سازمان سیا برای پیش بینی نکردن انقلاب اسلامی در کنگره مواخذه  شد.

مظفر تصریح کرد: این انقلاب به نام خدا و دین شکل گرفت. پایگاهش مساجد و رهبر آن مرجع تقلید و مجتهد بود. آرمان‌های آن آرمان اسلام بود و  آرمان‌هایش با سرعت توانست در عرصه بین الملل یارگیری و در کانون دل و اندیشه حق گرایان عالم جا باز کند.

وی عنوان کرد: چهل سال علیه این کشور توطئه کردند و چهل سال این ملت مظلوم را به جرم حاکم بودن بر سرنوشت خود در فشار تهدید، تحریم و جنگ افروزی قرار دادند اما این انقلاب به حرمت خون شهیدان هر روز بارورتر و تنومندتر شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این انقلاب خشم دشمن را به ستوه درآورد. شگفتی در دوستان انقلاب به وجود آمد و آن‌ها نیز نمی‌دانستند چگونه تا به اینجا رسید.

وی تاکید کرد: امام راحل موسی‌وار از نیل گذشت به دامان وطن پس از 14 سال قربت بازگشت و برای ایران منشاء سرافرازی و عزت شد.

درحال تکمیل...

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم
  • شیخ بهایی مردی با جهان‌بینی شگفت‌آور