Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:28:23 GMT

بودیمیر همچنان در حسرت گلزنی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۵۶۵۰

ماریو بودیمیر مهاجم کروات تیم پرسپولیس در بازی با فولاد نیز به میدان رفت اما نتوانست گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخ ها در نقل و انتقالات زمستانی گادوین منشا را در لیست مازاد قرار دادند و مهاجمی کروات به نام ماریو بودیمیر را خریداری کردند. بودیمیر که به زعم برانکو 200 هزار دلار قیمت دارد، در نیم فصل اول در دیناموزاگرب عملکرد خوبی داشت و سرخ ها امیدوار بودند با حضور او وضعیت خط حمله خود را بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بودیمیر در همان بازی نخست مقابل سپیدرود نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و نمایش قابل قبولی را از خود نشان داد. در حضور چند دقیقه ای این بازیکن مشخص شد که خیلی خوب می تواند در موقعیت گل قرار گیرد و همچنین با هوش بالا، تصمیم های درستی می گیرد. در بازی بعدی مقابل پدیده، بودیمیر یک فرصت خلق کرد اما علیپور نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

 

 

روز گذشته در بازی با فولاد، بودیمیر 32 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و برانکو او را با این امید به میدان فرستاد که بتواند دروازه حریف را باز کند و در خط حمله موثر ظاهر شود. ماریو همچون بازی های قبلی، لمس توپ های حداقلی داشت و تلاش می کرد تا با کمترین ضربه به توپ، موقعیت سازی کند اما در یک صحنه وقتی که می توانست با یک چرخش و ضربه دروازه فولاد را تهدید کند، با انتخابی اشتباه پاس رو به عقب داد و پاسش هم آنقدر آرام بود که به علیپور نرسید.

 

بودیمیر سومین بازی بدون گل زده با پیراهن پرسپولیس را سپری کرد و حالا برانکو امیدوار است هرچه زودتر او بتواند گلزنی کند چرا که اگر این حسرت ادامه دار باشد، فشار روانی زیادی رویش ایجاد شده و کار او برای ادامه مسابقات سخت و سخت تر می شود.

پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاس رم دیشبه (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری‌آ ایتالیا میزبان بولونیا بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این بازی پس از مدت‌ها برای تیمش به زمین رفت و موفق به زدن گل شد تا تعداد گل‌هایش برای جالوروسی به عدد 3 برسد.

آزمون پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عالی بازی کردیم، نتیجه چیزی نبود که می‌خواستیم ولی ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. زنده‌باد رم!»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898488

دیگر خبرها

  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • گلزن آلومینیوم تا ابد حسرت یک صحنه را می‌خورد!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد