Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ انتشار مطلبی از سوی الهان عمر، نماینده سومالیایی‌تبار کنگره آمریکا از حزب دموکرات در  شبکه‌های اجتماعی مبنی بر آنکه کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل به سیاستمداران آمریکایی برای حمایت از اسرائیل پول می‌دهد، جنجال‌های بسیاری به همراه داشت.
این جنجال‌ها در پی پاسخ الهان عمر به خبر تهدیدهای کوین مک‌کارتی، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان علیه وی و رشیده طلیب به دلیل انتقاد از اسرائیل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر مذکور را یک خبرنگار در توئیتر خود با افزودن متنی مبنی بر «دفاع سیاستمداران آمریکایی از کشور دیگری به بهای آسیب زدن به آزادی بیان در آمریکا جالب است» باز نشر کرد.
مک‌کارتی نیز در واکنش به عمر نوشت: «اظهارات ضدیهودی جایی در راهروهای کنگره ندارد، سکوت دولت دموکرات در برابر این بی‌فکری‌ها خطرناک است».   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا الهان عمر کنگره قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل

تعداد بازدید : 52 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 337 کسری ناجی که برای تهیه گزارش از موشک‌های بالستیک ایران به یکی از مراکز ارتش رژیم اسرائیل رفته بود، بخشی از گزارشش توسط نیروهای نظامی اسرائیل سانسور شده است. سانسور گزارش برخلاف راهنمای سردبیری بی بی سی است اما ظاهراً درباره اسرائیل همه چیز فرق می‌کند! روایت ناجی و بخشی از گزارشش را می‌بینید و می‌شنوید..

دیگر خبرها

  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • نماینده کنگره آمریکا : نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • اسرائیل از آمریکا می خواهد به هر شکل ممکن در جنگ علیه ایران شرکت کند