Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را حاوی پیام استقامت ملت ایران در برابر فشارها و تهدیدهای دشمنان دانست. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی - به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت‌الله آملی لاریجانی که از آغازین ساعات شروع راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: سیل جمعیت و راهپیمایی شکوهمند مردم بزرگ ایران، پیام‌های مختلفی به‌ویژه برای آمریکا و اذناب آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه افزود: مهم‌ترین پیام این حرکت باشکوه و عظیم مردم ایران این است که ملت بزرگ ما هرگز در برابر فشارها، تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان تسلیم نخواهد شد و تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حرکت عظیمی را که حضرت امام (قدس‌الله نفسه الزکیه) آغاز کردند، ادامه خواهد داد.

آملی لاریجانی اظهار کرد: جمهوری اسلامی به فضل الهی بالنده‌تر و قدرتمندتر از هر زمان دیگر در منطقه اثرگذار است و امروز جبهه مقاومت در منطقه به ایران اتکا دارد. ان‌شاءالله همانند چهار دهه گذشته، مردم سربلند ایران، قله‌های پیروزی و افتخار و مسیر کمال و تعالی را هر روز بیش از گذشته طی می‌کنند و دشمنان جمهوری اسلامی ذلیل و خوار خواهند شد.

راهپیمایی 22 بهمن 97| شهردار تهران: دوران سخت تحریم را پشت سرخواهیم گذاشتراهپیمایی 22 بهمن 97| جانشین پلیس پیشگیری: خواب دشمنان برای چهل‌سالگی انقلاب تعبیر نشدراهپیمایی 22 بهمن 97| فرمانده ناجا: همراهی مردم و مسئولان باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام شده استراهپیمایی 22 بهمن 97| جانشین فرمانده ناجا: مردم تلاش چندماهه دشمنان را ناکام گذاشتندراهپیمایی 22 بهمن 97| تمام شهر تهران زیر چتر انتظامی است

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه رئیس قوه قضائیه چهل سالگی انقلاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه رئیس قوه قضائیه چهل سالگی انقلاب قوه قضائیه رئیس قوه قضائیه چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند

"مرتضی محمود وند" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واژگانی چون شیعه و سنی در هویت اسلامی وجود ندارد و این ما هستیم که این واژگان را به دین تحمیل کرده‌ایم، به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب  یادآوری کرد: جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند  چرا که تمامی ائمه‌ و پیامبران خود را مسلمان می‌دانستند.
 
وی ادامه داد: شیعه و اهل سنت با یکدیگر جنگ ندارند بله ما با تکفیری‌ها، سلفی‌ها و جریانات الحادی و تند رو چون داعش جنگ داریم و حتی اهل سنت هم با این گروه ها و طیف های فکری غلطی که وارد دین شده اند موافق نیستند. در این بین باید مسلمانان حواس خود را جمع کرده تا فریب رسانه های بیگانه را نخورده و وحدت خود را همچنان نگه دارند.
 
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی با ایستادگی در کنار مردم مظلوم فلسطین ثابت کرد که شیعه و اهل سنت دشمن یکدیگر نیستند  بلکه حامی هم هستند، خاطر نشان کرد: تمامی دنیا مشاهده کرد ایران در حمایت از سوریه سنگ تمام گذاشت و امروز هم می‌بینیم با حمایت از مردم غزه ثابت کرد که وحدت بین مسلمانان همچنان برقرار است و حتی اگر غیر مسلمان هم نیاز به کمک داشته باشد ایران حامی آنان نیز خواهد بود.
 
محمود وند با یادآوری خوشحالی مردم منطقه بعد از عملیات وعده صادق بیان داشت: بعد از دفاع مشروع ایران در برابر رژیم غاصب اسرائیل حمایت فزاینده جهان عرب و مسلمانان از ایران و سیاست های آن علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی چند برابر شد چرا که وعده صادق برای مسلمانان و عرب‌های منطقه آرزو بود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی  در ادامه افزود: تمامی مردم مسلمان و حتی غیر مسلمان اعلام کردند که زمان رهایی از رژیم صهیونیستی فرا رسیده است و این رژیم غاصب باید تاوان جنایاتش را در غزه  و فلسطین بپردازد.
 
وی با بیان اینکه طوفان الاقصی تحول جدی در دیدگاه کشور‌های عربی ایجاد کرد و جایگاه این رژیم را به پایین‌ترین سطح در میان دولت‌ها و افکار عمومی منطقه تنزل داد، گفت: مقام معظم رهبری در 7 اکتبر موضعی را مبنی بر "لزوم پایان بمباران غزه" مطرح کردند و اقدامات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه را "نسل‌کشی" خواندند که دیدیدم بازتاب بسیار گسترده‌ای در جهان عرب داشت؛ موضع‌گیری که دیدگاه بسیاری از مردم کشور‌های جهان را نسبت به جمهوری اسلامی تغییر داد.
 
این نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: این عملیات باعث شد ایران جایگاهش را به عنوان پرچمدار و محور ظلم ستیزی در منطقه مستحکم‌تر کند و شکست هیمنه آمریکا و رژیم اسرائیل مهمترین نتیجه عملیات وعده صادق بود.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد