Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» با اذعان به حضور گسترده ایرانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نوشت که چندصدهزار نفر در تهران و دیگر شهرها چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش مشرق، موج بازتاب حضور گسترده مردم ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه‌های غربی، به خبرگزاری «آسوشیتدپرس» رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسوشیتدپرس در گزارشی تحت عنوان «ایرانی‌ها سالگرد پیروزی انقلاب ۱۹۷۹ (۱۳۵۷) را گرامی داشتند» نوشت: «چندصد هزار نفر در تهران، دیگر شهرها و شهرستان‌های ایران به خیابان‌ها آمدند تا روزی که چهل سال پیش انقلاب اسلامی در این کشور به پیروزی رسید را گرامی بدارند».

بیشتر بخوانید:

قطعنامه راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ۹۷ قرائت شد عکس/ حضور حاج قاسم در راهپیمایی ۲۲بهمن فیلم/ روایت روحانی از شکست‌های اخیر ترامپ

این خبرگزاری آمریکایی با اذعان به حضور گسترده و پرشور ایرانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نوشت که تهرانی‌ها نیز از ده‌ها منطقه مختلف این شهر در میدان آزادی جمع شدند و با تکان دادن پرچم‌های جمهوری اسلامی، شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

آسوشیتدپرس درباره مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران نوشت: «خیابان انقلاب با بادکنک‌های بزرگ و بلندگوهایی که سرودها انقلابی و ملی پخش می‌کردند، تزئین شده است».

این خبرگزاری به سراغ مردم حاضر در صحنه راهپیمایی نیز رفته و از آنها مصاحبه گرفت. «حسین حسین‌پور» دانشجوی ۲۷ ساله در رشته پزشکی که به همراه همسر و پسر ۱۸ ماهه خود در این مراسم شرکت کرده بودند، به آسوشیتدپرس گفت: «می‌خواهم به پسرم یاد بدهم که از انقلاب دفاع کند. من آینده روشنی برای او و کشورم می بینم».

«محمود همت» شهروند تهرانی که مادر ۶۸ ساله خود را با ویلچر به راهپیمایی آورده می‌گوید: «مادرم علی‌رغم بیماری که دارد، از من خواست که او را به راهپیمایی بیاورم». مادر محمود همت که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی نیز در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کرد، به آسوشیتدپرس گفت که اگر زمان تکرار شود بازهم از انقلاب حمایت می‌کند.

این خبرگزاری سپس به نمایش اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران اشاره کرده و نوشت: «در کنار شعارها مرگ بر آمریکا، راهپیمایی روز دوشنبه همچنین عرصه‌ای برای نمایش موشک‌های نظامی ساخت ایران بود».

راهپیمایی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه) در تهران و تمامی شهرهای ایران زیر بارش باران و برف آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر 22 بهمن آسوشیتدپرس راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعید احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران