Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن که قرار بود امروز از ساعت ۹ صبح همزمان در سراسر کشور آغاز شود، از ساعت ۸:۳۰ دقیقه با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در تهران آغاز شد به طوری که این بار هم میهمانان زودتر از میزبانان به صحنه آمدند گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ چهل عدد کوچکی نیست، می‌تواند یک عمر باشد؛ عمری به بلندای چهار نسل، حرف از تولد چهار نسل زدن هم آسان نیست آنهم در چهل سالگی یک انقلاب، انقلابی که جنگ داشت و سازندگی، تحریم و ایستادگی، حالا موعداش امروز است، چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، انقلابی که نه خسته شد و نه ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن که قرار بود امروز از ساعت ۹ صبح همزمان در سراسر کشور آغاز شود، از ساعت ۸:۳۰ دقیقه با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در تهران آغاز شد به طوری که این بار هم میهمانان زودتر از میزبانان به صحنه آمدند.

علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان انقلاب، راهپیمایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی ایران، امسال در روز ۲۲ بهمن با وجود سرمای زمستانی و بارش شدید برف و باران از همان ساعات اولیه با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم ایران اسلامی برگزار شد.

مردم امروز برای جشن تولدی با چتری بر روی سر از خانه‌های خود به کوچه و خیابان‌ها، پیاده وسواره پا به میدان‌ها گذاشتند که چهل سال از عمر آن می‌گذرد. چهل سال از عمر انقلابی که امام خمینی (ره) چتر آن را بر جانش گستراند.

خیابان‌های تهران امروز همچون اقصی نقاط کشور، بار دیگر سبز و سفید و قرمز شد. البته ۴۰ سال قصه همین است. پیران می‌روند و جوان‌ها می‌آیند، ولی آنچه تا ابد می‌ماند، پرچم سه رنگ ایران است.

طنین دلنشین آیات قرآن و سرود‌هایی که یادآور روز‌های مبارزات انقلابی است از ساعت ابتدای این مراسم از پایگاه‌ها و غرفه‌های تعبیه شده در مسیر راهپیمایی به گوش می‌رسید.

حضور مردم، راهپیمایی امسال را هم تماشایی کرد و مردم امروز هم خیابان‌ها را تبدیل به صحنه اقیانوس حضور خود کردند تا بگویند با همه کاستی‌ها و نقصان‌ها، همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

پخش سرود‌های نوستالژیک انقلابی و شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل به متن این همایش و نمایش ملی تبدیل شده بود. خلاصه این جشن به اندازه چهل سال حاشیه داشت و بزرگ و کوچک، پیر و جوان، دختر و پسر، جانباز و رزمنده، انقلابی و عاشق وطن همه در آن نقش ایفا می‌کردند.

استقرار یگان‌ها
از ابتدای جشن چهلمین سالروز انقلاب اسلامی یگان‌های نظامی، انتظامی و راهنمایی و رانندگی در خیابان انقلاب، تا میدان آزادی وظیفه نظم و انضباط این مراسم را از نخستین ساعات صبح امروز برعهده داشتند.

از پلاکارد «انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شد» تا  «در همه عرصه‌ها آمریکا را مایوس خواهیم کرد» در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به چشم می‌خورد.

ساعت ۱۰ صبح؛ راهپیمایان در مراسم ۲۲ بهمن با پلاکارد‌هایی در دست پیام انقلاب را فریاد می‌زدند.  پلاکاردهایی همچون "به کوری چشم آمریکا انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شد"٬ " در همه عرصه‌ها آمریکا را مایوس خواهیم کرد"، " ۴۰ سال بصیرت و حضور "، "مرگ بر آمریکا "، "خون دل‌ها خورده ایم" از ابتدای مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در دست مردم بود.

 «تابوت استبداد» بر دوش راهپیمایان تهرانی
اما این پایان حواشی جشن انقلاب نبود و مردم تهران از چهارراه ولی عصر با در دست داشتن تابوتی با عنوان «تابوت استبداد» که تصویر پرچم انگلیس، دونالد ترامپ و دلار آمریکا در آن نقش بسته بود، سیاست‌های استکباری غرب و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را محکوم کردند.

اقتدار موشکی
همچنین مسئولان جان بر کف نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موشک‌های قدر با برد ۲ هزار کیلومتر، قیام با برد ۷۰۰ کیلومتر و ذوالفقار با برد ۸۰۰ کیلومتر را در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند.

حضور جانبازان نیروی زمینی ارتش در راهپیمایی ۲۲ بهمن
جمع کثیری از جانبازان نیروی زمینی ارتش در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حضور یافتند. جانبازان به اجرای همخوانی سرودی در خصوص حمایت از انقلاب اسلامی پرداختند.

آتش به جان رژیم صهیونیستی و آمریکا
راهپیمایان ۲۲ بهمن پیش از شروع سخنرانی رئیس جمهور سر از پای نمی‌شناختن. تا جایی که از روی نفرت و خشم پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا را مقابل دانشگاه تهران به آتش کشیدند تا انزجار خود را از مستکبران جهانی فریاد بزنند.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در تهران و بیش از ۱۰۰۰ بخش شهر و شهرستان و ۱۰ هزار روستای کشور برگزار شد. بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار محوری چهلمین فجر انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته، امید به آینده» بود.

بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خبرنگار، عکاس و فیلم‌بردار مراسم ۲۲ بهمن را در سراسر کشور پوشش خبری دادند و ۳۰۰ خبرنگار خارجی و ۳ هزار خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری و خبری داخلی (در تهران) و بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار در سایر استان‌های کشور و تمامی شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی از جمله ۳۶۰ گروه خبری و تمام شبکه‌های برون مرزی و جام‌جم در تهران و تمام شبکه‌های استانی کشور در مسیر‌های راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن را به صورت مستقیم و تولیدی پوشش خبری تصویری دادند.

همچنین حدود ۲۰۰ نفر میهمان از کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، فرانسه، انگلستان، ایرلند، ونزوئلا و دیگر کشور‌ها و از میان چهره‌های سیاسی، هنری، ورزشی و دانشگاهی در جمع مردم ایران در جشن‌های فجر چهلم حاضر شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاشیه نگاری جشن چهل سالگی راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران مردم ایران اسلامی حماسه راهپیمایی حضور دشمن شکن چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  سردار " علی آزادی" با صدور پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران پر افتخار و حماسه ساز تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:‌ 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ "روحیه انقلابی" توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و از این رهگذر باید گفت؛ جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در آغازین روزهای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشانی، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است. 

این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا نموده است و این صلابت و کار آمدی مورد اعتراف دوستان و حتی دشمنان انقلاب می باشد. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه سازی‌های آزادگان‌، جانبازان‌، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدوارم، در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده است بیش از پیش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق رسالت های نظام و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است