Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:17:17 GMT

امنیت امروز کشور دستاورد بزرگ انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۶۲۸۷

امنیت امروز کشور دستاورد بزرگ انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ‌ پاسدار احسان علیزاده پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه همایش راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به یاوه‌گویی‌ها و هجمه‌های دشمنان در ۴۰ سال گذشته علیه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: دشمنان در برهه‌های مختلف حرمت مردم را نگه نداشتند و علیه کشور اقدام کردند اما مردم آگاه کشور جمهوری اسلامی در مقابل تحریم‌ها و اقدامات آن‌ها مقاومت کرده و تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان را به فرصت‌ها تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اظهارات استکبار جهانی در سال گذشته مبنی بر اینکه ملت ایران چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را نخواهند دید، عنوان کرد: امروز شاهد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز موجب یاس و ناامیدی استکبار جهانی است.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون مورد تحریم و تهدید دشمنان بوده است اما همیشه با ایستادگی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان کوفته‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس امنیت کنونی کشور را دستاورد بزرگ انقلاب اعلام کرد و گفت: دشمنان نظام در چهل سال گذشته همیشه ایران اسلامی را تحریم و تهدید کردند و این تهدیدات از جانب آن‌ها طبیعی است چون چشم دیدن انقلاب را ندارند.

کد خبر 4539437

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی انقلاب سپاه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی ایران اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، تن دشمنان را لرزاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت اللهر عبادی در دیدار با کارکنان فرمانداری بیرجند افزود: رژیم صهیونیستی سالهاست جنایات زیادی از جمله آواره کردن مردم بی دفاع و به شهادت رساندن کودکان و زنان مظلوم را انجام می‌دهد و سیلی محکمی که نظام جمهوری اسلامی بر صورت استکبار جهانی زد خودش یک عید است تا دیگران حساب کارشان را داشته باشند.


وی با بیان اینکه جامعه بشری باید همواره دوست و دشمن خود را بشناسد گفت: جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی ست و باید همواره در راه عدالت گام بردارد.


فاضلی فرد فرماندار بیرجند هم گفت: برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم باید بیشتر از گذشته از مردم کمک گرفت.

دیگر خبرها

  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • سیلی ایران اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، تن دشمنان را لرزاند
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • اقتدار ایران اسلامی با تلفیق قدرت نظامی، دفاعی و معنوی
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • حمایت مردم قهرمان ایران از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • ۷ دستاورد حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی/ این پنجه‌ شیر بر پیکر منحوس ظالمان بود
  • ۷ دستاورد حمله موشکی جمهوری اسلامی به سرزمین‌های اشغالی/ این پنجه‌ شیر بر پیکر منحوس ظالمان بود
  • تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم
  • انتقام ایران از اسرائیل دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد