Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی امنیت ملی، امروز در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، در میان مردم اهواز حاضر شد و با مردم غیور این شهر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامیداشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، امروز در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، در میان مردم اهواز حاضر شد و با مردم غیور این شهر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامیداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم انقلابی قم ازپاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم هزاران نفر از مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم با برپایی راهپیمایی باشکوهی از حمله گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس در پاسخ به حمله تروریستی این رژیم منحوس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه قدردانی کردند.

راهپیمایی مردم قم از مصلای قدس میعادگاه جمعه به سمت چهاراه شهدا برپا شد و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از زن و مردم و پیر و جوان در حالی که پرچم های ایران، فلسطین، حزب الله لبنان و دیگر جبهه های مقاومت را در دست داشتند، خوشحالی خود را از پاسخ کوبنده ایران به شرارت های رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

راهپیمایان علاوه بر تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی، تصاویر فرماندهانی از جمله سرلشکر باقری رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح، سردار سلامی فرمانده سپاه هواداران انقلاب اسلامی و سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران را نیز در دست داشتند.

راهپیمایان در شعارهای خود به رژیم اشغالگر قدس متذکر شدند، اگر بار دیگر خطایی مرتکب شوند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ سخت تری به آنان خواهند داد.

راهپیمایان همچنین پرچم های آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس را به آتش کشیدند و نفرت و انزجار خود را از ایادی استکبار جهانی اعلام کردند.

در این راهپیمایی که به شکرانه عملیات غرورآفرین وعده صادق برپا شد، تصاویر شهدای حمله تروریستی اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه که شهید محسن صداقت از قم نیز در بین این فرماندهان شهید بود گلباران شد.

طلاب غیر ایرانی مقیم قم نیز در این راهپیمایی حضور داشتند و از اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی علیه اسراییل قدردانی کردند.

همچنین راهپیمایان از نیروی انتظامی به واسطه اجرای طرح حجاب و عفاف تشکر کردند و در طول مسیر راهپیمایی شاخه های گل به عوامل انتظامی حاضر در مسیر اهدا شد.

کد خبر 6082514

دیگر خبرها

  • قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • قدردانی مردم انقلابی قم ازپاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • کنعانی: تاریخ انقلاب مشحون از فداکاری غیور ارتش است