Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سی و هفتمین دوره مهمترین رویداد بین المللی تئاتر ایران با حضور گسترده و میزبانی سالن ها و محیط های تئاتری در شهر تهران، فعالیت خود را از امروز دوشنبه ۲۲ بهمن آغاز می کند.

در این دوره از جشنواره سالن های اصلی، چهارسو، سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار وحدت، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تالار حافظ، تالار فردوسی، سالن های سمندریان و ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر، تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر، تماشاخانه سرو، تماشاخانه های مهر و ماه حوزه هنری و سالن تئاتر مجموعه برج آزادی میزبانی آثار بخش صحنه ای را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تماشاخانه های خصوصی مکتب تهران، تئاتر مستقل، دا، سه نقطه، عمارت نوفل لوشاتو، ایران تماشا، دیوار چهارم، شانو، همای سعادت و مان پذیرای آثار بخش به علاوه فجر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیزمیزبان گروه های نمایشی خواهند بود.

پلاتوی شماره یک مجموعه تئاتر شهر، خانه هنر پیچازی، پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، کارگاه دکور تالار وحدت، پلتفورم عمارت روبرو، آمفی تئاتر NGO های شورای شهر تهران، پردیس تئاتر تهران، فرهنگسرای ولا، کافه تریای سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر، پلاتو نول و باغ موزه قصر نیز میزبان آثاری هستند که در بخش دیگرگونه های اجرایی جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر به صحنه می روند.

آثار بخش خیابانی و ۳ نمایش از بخش دیگرگونه های اجرایی این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر فجر در فضاهای بیرونی مجموعه تئاتر شهر و خانه هنرمندان ایران و ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان ولیعصر (عج) اجرا می شوند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند در تهران برگزار می شود.

کد خبر 4539462 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر شهر تئاتر ایران تماشاخانه ایرانشهر تماشاخانه سنگلج سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مرکز تئاتر مولوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشور‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت و حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که فردا پنجشنبه سی ام فروردین در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشور‌های مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سومین همایش بین المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، ستاد فرهنگی اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین و با شرکت اندیشمندانی از شش کشور عراق، ایران، کویت، سوریه، ترکیه و بحرین دانشگاه صنعتی فرات الاوسط برگزار می‌شود.

در این همایش آیت الله دقیق از علمای مبارز عراق، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، آل کاظم سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عبدالامیر قرشی معاون پژوهشی عتبه حسینی و چند تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق و رئیس مرکز مطالعات راهبردی حشد در اربعین و مقاومت اسلامی طوفان الاقصی و بازتاب‌های جهانی فرهنگ و شعائر حسینی و چشم انداز‌های جهانی اربعین سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی