Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز:دعلیرضا زاکانی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی پر شور 22 بهمن سال 97 در جمع مردم پر شور شهریار اظهار داشت: امروز پایان چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم در ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ بعد از ۴۰ سال به گذشته خود می بالیم و به آینده امیدواریم. انقلاب شرایطی را فراهم کرد که ملت ایران و مکتب اسلام به عنوان ملت الگو فرا روی جامعه بشری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جهان نيوز، نماینده سابق تهران، ری و شمیرانات گفت: دستاوردهای انقلاب بی بدیع و بی نظیر است و شما مردم اعلام می‌دارید که این ویژگی انقلاب اسلامی بود که جریان جور را به حکومت الهی تبدیل کرد و انقلاب با منطق خود گفتار پلید ۴۰ سال پیش را که دین را فقط به عرصه شخصی محدود می‌دانست به عرصه اجتماعی وارد کرد و انقلاب معنویت را به جامعه اهدا کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با تلاش و کوشش ملت مسلمان ایران به پیروزی رسید و پرونده استبداد بسته شد و ملت استقلال خود را کسب کرد و عزت و بزرگی برای ملت فراهم شد و این ملت با وحدت کلمه، انگیزه الهی و تاسی از آرمان های بزرگ انقلاب خود را در مسیر جدید و بزرگی یافت.

زاکانی بیان داشت: تا سال ۵۷ در منطقه حاکمیت مطلق اسلام آمریکایی بود چه از نوع سکولار آن در ترکیه و چه از نوع متحجر آن در عربستان سعودی اما انقلاب اسلامی و امام عزیز ما این معادلات را به هم ریخت و امروز خط مقاومت بعد از ۴۰ سال راه پرافتخار در نقطه ای قرار گرفته که رئیس جمهور آمریکا پس از هزینه ۷ هزار میلیارد دلاری آنها در منطقه شبانه به عراق سفر می‌کند و این عزت را انقلاب اسلامی برای مسلمانان منطقه فراهم کرد.

این نماینده سابق مجلس گفت: امام راحل استقلال، آزادی، معنویت، عدالت، پیشرفت و ظلم ستیزی، حمایت مظلوم و مستضعف در اقصی نقاط جهان به ما تعلیم داد و این ملت را به صحنه آورد و تشکیل تمدن اسلامی نوید داده شد.

زاکانی خاطرنشان کرد: البته که از ابتدا چه در جهان، منطقه و داخل کشور دشمنانی داشتیم، کسانی که با سرآمدی اسلام، با عزت، آزادی، پیشرفت و اقتدار ملت ایران در ستیز و دشمنی بودند و به دنبال منافع مادی خود بودند و دنبال شرایط مناسبی بودند تا در مقابل ملت ایران بایستند ولی اسلام با تمام مکاتب مادی و نظام سلطه و سرمایه داری مقابله کرد و ایران به نمایندگی از انقلاب و جبهه مقاومت در مقابل آمریکا ایستاد و امروز می‌شود بعد از ۴۰ سال نتیجه آن را داد.

وی ادامه داد: هر جا به اسلام عمل و به اهل بیت تاسی کردیم و هر کجا خدمات به ملت را وجه همت خود قرار دادیم و هر کجا بر محور ولایت پیش رفتیم و هر کجا ایثار و از خود گذشتگی انجام دادیم پیروز شدیم و در مقابل هر کجا غفلت کردیم و به اسلام، ولایت و خدمت به مردم عمل نشد شکست خوردیم.

نماینده سابق تهران تصریح کرد: ملت ایران نشان داد شعار ما می‌توانیم خواب و خیال نیست و وقتی اراده ملت بر مبنای طریقت و دین مبین اسلام تحت رهبری الهی به میدان آید چیزی در مقابل او نمی‌تواند مقاومت کند.

زاکانی با اشاره به تقابلات مستقیم آمریکا با ایران گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی با ملت ایران و  از سال ۶۷ تهاجم فرهنگی را آغاز کردند تا چهره اسلام و نظام اسلامی را نزد مردم مخدوش کنند، در دهه ۷۰ جنگ قدرت بین مسؤولین را تشدید کردند تا شکاف بین مسوولین را نشان دهند، در دهه ۸۰ با فتنه بزرگ در پی براندازی نظام بودند که با بصیرت رهبری و مردم ناکام ماندند، پس از آن با تحریم‌های هوشمند و طاقت فرسا در پی انتقام از ما بودند اما باز ناکام بودند، پس از با توطئه منطقه‌ای و ایجاد داعش و گروهک‌های تکفیری در پی به آتش کشیدن منطقه بودند که جبهه مقاومت جانانه در برابر آن‌ها ایستاد و پس از آن مسائل موشکی و حقوق بشر را برای تحت فشار قرار دادن ایران مطرح کردند که با بصیرت رهبری این مسیر نیز مسدود شد.

وی افزود: دشمن برای آینده می‌خواهد تمام تجربه ۴۰ ساله خود را به میدان بیاورد و تمام دستاوردهای اقتصادی،علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای ملت مخدوش جلوه دهد و ۴۰ سال شکست خود را جلوه دهد و لذا رهبری هشدار دادند که هوشیار باشید و فتنه آینده فتنه رو در رو قرار دادن ملت و نظام و اسلام است تا با فشار اقتصادی ملت ایران را از میدان به در کند که ان‌شالله هیچ گاه موفق نخواهند شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: مردم باید در برابر نعمت جمهوری اسلامی و ولایت شکرگزار باشند

آفتاب‌‌نیوز :  

خطیب جمعه قم با بیان اینکه روز قدس نشان‌دهنده همبستگی با مردم غزه است، گفت: «جمعه آینده روز میعاد با مظلومان غزه و فلسطین است و در این روز همگان باید نشان دهند که در کنار مظلومان هستند.»

علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، با تسلیت شهادت امام علی علیه السلام گفت: «شب‌های قدر را گرامی می‌داریم که در تعبیر قرآن داریم در ذات شب‌های قدر درخششی است که یک استعداد و ظرفیت ویژه برای پرکشیدن انسان به سمت خدا وجود دارد که همگان باید به هوش باشند که این سرمایه بی بدیل از دست نرود و نباید از درک فیوضات لیالی قدر بی بهره باشیم.»

اعرافی با بیان اینکه روز ۱۲ فروردین را باید گرامی بداریم افزود: حاکمیت خداوند در این روز بر ملت ایران گسترانده شد و توده مردم در برابر این نعمت متعالی جمهوری اسلامی، ولایت و حاکمیت خداوند بر سرزمین ایران باید شکرگزار باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: نسل‌های مختلف ملت بزرگ ایران در کنار این نعمت و حاکمیت الهی، ایستاده‌اند و هیچ بهانه‌ای برای غفلت از این نعمت بزرگ پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: ملت ما امروز در برابر همه سختی‌ها و گرفتاری‌ها پای نظام اسلامی و آرمان‌های شهدا ایستاده و اجازه نخواهند داد که دشمنان به اهداف پوشالی خود دست یابند و طعم شکست را بر آنان خواهند چشاند.

امام جمعه قم گفت: جنگ ادراکی و ترکیبی دشمنان در راستای فروپاشی ارزش‌های الهی ره به جایی نخواهد برد و دشمن امروز حجاب و عفاف را هدف گرفته است که مردان و زنان مؤمن ایران اسلامی پای کار انقلاب و اسلام ایستاده و در کنار ارزش‌ها خواهند ماند.

اعرافی گفت: فضای نورانی امر به معروف و نهی از منکر بر فضای جامعه غلبه خواهد کرد و ملت ایران اسلامی در برابر توطئه‌های های دشمنان ایستاده‌اند و در مسیر اسلام حرکت می‌کنند و از آرمان‌های متعالی دفاع خواهند کرد و در این زمینه نباید فریب جنگ ادراکی دشمنان را خورد.

خطیب جمعه قم با اشاره به شعار سال گفت: این شعار را همگان باید مد نظر قرار دهند و خدمات دولت و مسؤولان مبتنی بر آن باشد و در قم نیز اقدامات خوبی صورت گرفته، اما پیشرفت در عرصه اقتصاد به مشارکت مردم گره خورده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: سیاست و برنامه ریزی و نظارت بر امور باید به دست دولت باشد و مابقی اقدامات می‌بایست به دست مردم باشد و دولت نیز در این عرصه باید موانع را از میان بردارد.

وی بیان کرد: مردم و مسئولان باید گره‌های اقتصاد و صنعت را باز کنند و زمینه ورود مردم در عرصه اقتصاد و فرهنگ و سیاست باید فراهم شود و توده‌های بیدار مردم می‌توانند گره‌ها را باز کنند که عرصه خودرو از جمله آنان است.

اعرافی بیان کرد: کاهش ارزش پول ملی و سنگینی بار گرانی و تورم از جمله مشکلات کشور است.

خطیب جمعه قم با بیان اینکه روز قدس را باید مهم بشماریم افزود: جمعه آینده روز میعاد با مظلومان غزه و فلسطین است و در این روز همگان باید نشان دهند که در کنار مظلومان هستند.

  منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: مردم باید در برابر نعمت جمهوری اسلامی و ولایت شکرگزار باشند
  • حاکمیت خدا در ۱۲ فروردین گسترانده شد | مردم برای نعمت متعالی جمهوری اسلامی شکرگزار باشند
  • امام جمعه قم: این بدحجابی ها عادی و متعارف نیست
  • تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • رهبر انقلاب در دیدار با زیاد النَخاله: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است | رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب خطاب به زیاد النَّخالة: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد