Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور گسترده  در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، همدل و همراه با ملت قهرمان ایران، ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر، بار دیگر با حضور حماسی خود، برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرده و دگرباره  چشم طمع دشمنان کینه توز و فریب خوردگان آنان را کور و  نا امید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان در حاشیه این مراسم گفت : انقلاب اسلامی  ایران با داشتن ویژگی‌های ممتاز و بی بدیل در عرصه‌های مختلف، یک قدرت بی‌نظیر را در ایستادگی و مقابله با دشمنان فراهم کرده است که این امر نشأت گرفته از روحیه معنوی و اسلام خواهی و مقاومت و ایثار ملت بزرگ ایران است.

 

اوضمن تقدیر از حضور پر رنگ جامعه ی فرهنگیان و دانش آموزی در مراسم جشن چهلمین سالگرد استقرار نظام اسلامی ،تصریح کرد دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با افتخار به گذشته و امید به آینده‌ای درخشان در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه که نماد بصیرت، همدلی و انسجام  است،  بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار به به نمایش گذاشته اند .

 

قابل ذکر است در این مراسم گروه سرود همسرایان فجر  با حضور دانش آموزان لرستانی در جایگاه اصلی به اجرای سرودهای منتخب انقلابی و محلی پرداختند .

همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گروه سرود ناحیه یک خرم آباد با سرپرستی طاهر مرادی در میدان شهدا و خیابان انقلاب سرودهای بسیار زیبایی را در سمع و نظر راهپیمایان اجرا کردند .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن آموزش و پرورش استان انقلاب حضرت امام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد استان اردبیل اظهار کرد: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جز برنامه‌های کانون‌های مساجد بوده و رویکرد کانون مساجد طی امسال افزایش سرودهای تولیدی است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشور در سال گذشته موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود شد و زمینه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد گفت: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده‌ان د و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

آمون با بیان اینکه حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است، ادامه داد: تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ نفر و ۳۰۰ نفر در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد.

کد خبر 6085635

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است