Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی به همراه داشته است، گفت: دموکراسی و مردم سالاری دینی از مهمترین این دستاوردها و در راس امور انقلاب قرار داشته است.

هوشنگ بازوند روز دوشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت چهلمین طلیعه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما به گذشته انقلاب افتخار و به ادامه راهی که پیموده ایم بسیار امیدوار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جمهوری اسلامی هم در سیاست خارجی و هم در سیاست داخلی موفقیت های بزرگی به دست آورده و توانسته اتفاقات خوبی را برای خود رقم بزند.
بازوند تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب در عرصه سیاست خارجی این بود که به آمریکا اجازه دولت سازی نداد و قدرت تشخیص اینکه بتواند چه کاری در منطقه انجام دهند را از این کشور مستکبر گرفت.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: در عرصه سیاست داخلی نیز انقلاب اسلامی دموکراسی و مردم سالاری دینی را به ارمغان آورد تا جایی که امروز از این نظر در دنیا نمونه و زبانزد هستیم.
وی ادامه داد: در سال 58 باوجود اینکه مردم انقلاب کرده بودند و رژیم ستمشاهی را از هستی ساقط کردند حضرت امام (ره) در 12 فروردین این سال انتخابات برگزار کردند تا مردم پای انقلاب خود را امضا کنند.
بازوند تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی رشد قابل ملاحظه در تولیدات بوده است که از جمله آن ها می توان به تولید برق در کشور اشاره کرد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: در حالی که جمعیت کشور در سال 97 نسبت به سال 57 رشد حدود 2.5 برابر رشد داشته در تولید برق 12 برابر رشد داشته ایم و از کشور سی و هفتم تولیدکننده در جهان به رتبه چهاردهم رسیده ایم.
وی همچنین با تجلیل از حضور پرشور مردم در مراسم کرمانشاه راهپمیایی یوم الله 22 بهمن، گفت: این حضور پاسخی کوبنده به اظهارات سبکسرانه و یاوه گویی های سردمداران آمریکاست.
بازوند در پایان گفت: مردم با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دادند که بهترین مدافع برای انقلاب و دستاوردهای آن هستند و هرگز فریب تبلیغات دشمنان را نمی خورند.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مردم سالاري ديني چهل سالگي انقلاب دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جمع مردم شهرستان دامغان در مصلای امام خمینی(ره) در قالب برنامه سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد. این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما شد و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.

دیگر خبرها

  • دموکراسی هند در یک قدمی خط پایان
  • دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت