Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهراراک در مصلی بیت المقدس با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: این مردم با عشق به صدیقه طاهره(س) در این راهپیمایی حضور یافتند و ان شاالله در فردای قیامت از شفاعت ایشان بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید هر نعمت خداوند را به یاد داشت و آن را فراموش نکرد و قدر دانست،نباید نسبت به نعمات خداوند نافرمانی داشت و خداوند تکیه‌گاه محکمی برای مومنان است و در این مقطع زمان بی تردید انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند نسبت به ملت ایران و دلدادگان اسلام و قرآن است چراکه تشکیل انقلاب، اسلام را در جهان احیا کرد.

امام جمعه قم اظهار داشت: امروز به عنوان روز ۲۲ بهمن سال ۹۷ وارد دهه پنجم انقلاب می‌شویم و ۴۰ سال از پیروزی این انقلاب گذشته که ۴۰ سال با عزت و سرافرازی و با گفتن نه به دشمن، انقلاب را به این‌نقطه رساندیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مرحله اول انقلاب که همان مبارزه و رویارویی با طاقوت بوده است گفت: اگر در آن زمان امام خمینی (ره) نمی‌فرمودند که به حکومت نظامی اعتنا نکنید، طاغوت شخصیت‌های شاخص انقلاب را در یک فرصت کوتاه دستگیر و قتل‌عام می‌کرد که در این ‌بین امام خمینی(ره) طی یک فرمان فرمودند که به حکومت نظامی اعتنا نکنید و مردم هم به صحنه آمدند، ظلم و طاغوت را شکستند و ملت به پیروزی رسید.

وی با اشاره به مرحله دوم انقلاب که همان تثبیت انقلاب و تشکیل سازمان ها و ساختارهای نظام اسلامی بود افزود: امروز ساختارها و سازمان‌ها و نهادهای انقلاب هرکدام به وظایف مشخصی مشغول فعالیت هستند، اما ما به این مرحله بسنده نمی‌کنیم چراکه ما آرمان‌هایی در مسیر تداوم انقلاب داریم و برای استمرار انقلاب باید به دنبال تحقق آرمان ها باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: لازمه استمرار انقلاب اسلامی تشکیل نظام اسلامی و دولت اسلامی است که اینها زمینه را برای تشکیل تمدن اسلامی فراهم می سازد،چراکه ما با حضرت بقیه الله بیعت بسته ایم تا بیرق برافراشته را به دست ایشان برسانیم.

وی افزود: در مقابل پیشرفت و احقاق آرمان های انقلاب تهدیدات خارجی و داخلی وجود دارد که درخصوص تهدیدات داخلی مسئولان و مردم باید به فکر باشند چراکه اگر نتوانیم برای تهدیدات داخل چاره‌اندیشی کنیم ممکن است دشمنان از این فرصت سوءاستفاده کنند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به تهدیدات داخلی گفت: ایجاد ناامیدی در میان مردم و القای ناکارآمدی نظام برای آینده یکی از تهدیدات داخلی است که در این راستا امام خامنه ای و مسئولان در راستای سرخورده نشدن مردم و عدم‌ بروز ناامیدی همیشه افتخار به گذشته و امید به آینده را مطرح می‌کنند.

امام جمعه قم تصریح کرد: مشکلات گرانی و تنگناهای معیشتی مردم موضوع جدی است، اما مردم معتقدند که این شرایط گذراست و ما باید پای بیعت با امام و خون شهدا و رهبری بمانیم چراکه مردم مشکلات خود را به حاشیه می‌برند و وارد متن انقلاب می‌شوند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی گفت: امروز تمام شهر و روستاهای کشور در صحنه حاضرند و دشمن نیز باید چشم و گوش خود را باز کند و نگوید که نمی‌گذاریم انقلاب به چهل سالگی خود برسد آنها باید دست از این یاوه‌گویی‌ها بردارند چراکه صاحبان این کشور مردم هستند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بی تفاوتی مردم انقلابی به عنوان تهدید داخلی دیگر گفت: امروز اگر مردم دچار بی‌تفاوتی شوند و در مقابل ناهنجاری‌ها سکوت کنند، تهدیدی جدی متوجه انقلاب خواهد شد که در این راستا نیاز است مسئولان و مردم به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که ناامیدی در جامعه ایجاد نشود و باید روحیه ها به ابتدای انقلاب تبدیل شود چرا که در روزهای نخست انقلاب اگر یک ناهنجاری و ضدارزشی در جامعه دیده می‌شد مردم عکس‌العمل نشان می‌دادند.

وی با اشاره به حملات دشمنان به باورهای اعتقادی مردم به عنوان تهدید داخلی بعدی گفت: اگر باورهای اعتقادی از نسل جوان گرفته شود و ما با جوانان رابطه صمیمی برقرار نکنیم فاجعه به بار می‌آید و جوانان نباید تحت تاثیر دروغ‌های دشمنان قرار گیرند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نفوذ دشمن به عنوان تهدید داخلی دیگر ادامه داد: نفوذ دشمن تهدید داخلی دیگر در مقابل انقلاب اسلامی است که امام خامنه ای نیز بارها در این باره هشدار داده اند چراکه توطئه‌های دشمن را می‌شناسند و می‌دانند که اگر دشمن نفوذ کند مانند موریانه‌ای درخت تنومند انقلاب را از درون نابود خواهد ساخت.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به خدشه وارد کردن به وحدت ملت ایران و امت اسلام تأکید کرد: خدشه وارد شدن به وحدت تهدید دیگری است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد، اگر وحدت میان اقوام ایرانی دچار خدشه شود در واقع آغاز یک خطر جدی برای انقلاب خواهد بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه ریزی های طولانی مدت دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب گفت: دست‌اندرکاران مسائل سیاسی آمریکا اعلام کرده‌اند که باید کمیته‌ای در مقابل ملت ایران تشکیل دهند تا با استفاده از جنگ نرم ایران را همانند اتحاد جماهیر شوروی از درون از بین ببرند، اما آنها غافل هستند که انقلاب اسلامی نشات گرفته از عاشورا و غدیر است و رسالت این انقلاب تنها به درون مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران خلاصه نمی‌شود.

وی با اشاره به سه تهدید عمده خارجی اظهار داشت: دکترین مهار،نبرد رسانه ای و ساماندهی نافرمانی های مدنی از جمله تهدیدات خارجی دشمنان است که اکنون در دستور کار آنها قرار گرفته است و باید هوشیاری کامل در برابر این تهدیدات حفظ کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تهدید جنگ رسانه ای افزود: دشمن علیه ایران نبرد رسانه‌ای سنگینی طی این یک سال اخیر شروع کرده و برای همین منظور کسانی که نمی‌توان نام ایرانی را بر آنها گذاشت در دامان خود قرار داده که مبلغ و مروج دشمن شده‌اند و تمام تحریکات علیه دشمن را طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند.

امام جمعه قم با اشاره به تهدید ساماندهی نافرمانی های مدنی که یک نمونه آن در دی ماه سال گذشته انجام شد بیان کرد: دی ماه سال گذشته مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم سبب شد که برخی دست به اعتراض بزنند، اما زمانی که متوجه شدند تمام این‌ مشکلات توطئه‌هایی از سوی دشمن است حاضر به رویارویی و قرار گرفتن در مقابل رهبری انقلاب امام راحل و خون شهیدان نشدند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: امسال دشمن طراحی کرده بود که مردم در راهپیمایی حاضر نشوند، اما این مردم در مقابل دشمنان آنچنان خروشیدند که باید دشمن پیچ رادیو و تلویزیون را باز کرده و حضور مردم را ببیند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را از زبان مردم ایران بشنود و هرچه آنها تهدید کنند و به توطئه هایشان بیفزایند مردم آگاه تر و بصیر تر خواهند شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند

ماموستا ملاعادل غلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی اظهار داشت: نزدیک به ۷ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین می‌گذرد و در این مدت ۳۴ هزار نفر از ساکنان مسلمان غزه و فلسطین توسط اشغالگران صهیونیستی به شهادت رسیدند که این مایه تأسف برای جهانیان است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: در مقابل این نسل‌کشی بزرگ و بی‌سابقه صهیونیست‌ها، شاهد سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و حقوق بشری هستیم و تأسف بارتر اینکه کشورهای اسلامی در این باره خود را به خواب زده اند که این را باید به خواب غفلت و نادانی تعبیر کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تنها راه برون رفت غزه از این وضعیت اسفبار وحدت جهان اسلام می‌باشد، عنوان کرد: نباید برای نجات مردم غزه و فلسطین نگاه ما به سمت کشورهای غربی و ابرقدرت‌ها باشد، بلکه این جهان اسلام است که در این باره وظیفه دارد، بنابراین با وحدت و یکدستی می‌توان این نسل کشی بی‌سابقه مسلمانان را توسط رژیم اشغالگر قدس متوقف کرد.
 
ماموستا غلامی یادآور شد: متأسفانه با وجود اینکه دنیا می‌بیند که چگونه صهیونیست ها دست به قتل عام مردم غزه و فلسطین می‌زند باز هم برخی از کشورهای عربی و اسلامی همچنان به دنبال عادی‌سازی روابط سیاسی خود با اشغالگران صهیونیست هستند که این مایه شرمساری برای جهان اسلام است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: تا زمانی که وحدت به معنای واقعی در بین کشورهای اسلامی محقق نشود، نباید انتظار داشت که صهیونیست‌ها از قتل و کشتار در این کشور اسلامی دست بردارند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد
  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مدرن و متناسب با تهدیدات خارجی
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است