Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) تأکید کرد، برنامه موشکی ایران نقض قوانین بین‌الملل نیست و تهران با توسعه برنامه موشکی خود در حال احقاق حقوق دفاعی خود است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، معاون وزیر خارجه روسیه امروز همچنین از حملات رژیم صهیونیستی به سوریه ابراز انزجار کرد و گفت که این حملات غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سرگئی ریابکوف تأکید کرد: «حملات اسرائیل علیه سوریه غیرقانونی و غیرقابل توجیه است».

معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: «از نظر ما، امنیت اسرائیل در بالاترین سطح است. من قبلا هم گفته‌ام که حملات غیرقانونی اسرائیل علیه اهدافی در سوریه از جمله اهدافی که به هر نحوی به ایران مرتبط میشوند، غیرقانونی است و به هیچ وجه توجیه‌پذیر نخواهد بود».

وی افزود: «ما این حملات را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌کنیم که این حملات غیرقانونی است. و این اصلا به این معنا نیست که ما باید دوباره مراقب امنیت اسرائیل باشیم.»

بامداد امروز اول بهمن، رسانه‌های سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق خبر دادند. دقایقی بعد، سخنگوی عرب زبان ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود نوشت که ارتش این رژیم در حال بمباران اهدافی در خاک سوریه است.

ارتش رژیم صهیونیستی در آن روز با اذعان صریح و کم‌سابقه به تهاجم هوایی علیه اهدافی در سوریه، مدعی شد که این اهداف متعلق به ایران بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران حقوق معاون وزیر روسیه رژیم صهیونیستی سوریه خاک روسیه ریابکوف برنامه موشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو: قبل از آنکه دیر شود، جلوی برنامه موشکی ایران باید گرفته شود

وزیر خارجه رژیم اسرائیل بعد از عملیات ایران در فلسطین اشغالی می‌گوید که با مقامات ارشد چند کشور درباره تحریم برنامه موشکی ایران گفت‌وگو کرده است.

به گزارش مشرق، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل، صبح امروز (سه‌شنبه)، گفت که تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است.

او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت صبح امروز، به ۳۲ کشور پیام فرستاده و با ده‌ها وزیر خارجه و مقامات ارشد دیگر کشورها درباره تحریم برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه گفت‌وگو کرده است.

کاتس این اظهارات را پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های هوایی «نواتیم» و «نقب» بیان کرده است؛ عملیاتی که شبکه «المنار» به نقل از منابع ویژه خود درباره آن خبر داده بود به پایگاه هوایی نواتیوم دست‌کم ۱۵ موشک اصابت کرده است.

وزیر خارجه اسرائیل در ادامه نوشت: «الان و پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود.»

سپاه، شامگاه شنبه، در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق مواضع ارتش اسرائیل را مورد حمله قرار داد.

سرلشکر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ایران بعد از این حمله گفت در این عملیات مرکز اطلاعاتی رژیم اسرائیل در جبل الشیخ (مرز سوریه و فلسطین اشغالی) و همچنین پایگاه هوایی «نواتیم» -محل استقرار جنگنده‌های اف-۳۵ ارتش اسرائیل- که حمله به کنسولگری ایران از آنجا صورت گرفته بود، مورد اصابت قرار گرفت و به میزان قابل‌توجهی به آن‌ها خسارت وارد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مراکز هسته ای کشور در امنیت کامل هستند
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • پاسخ ایران به اسرائیل دقیق و هوشمندانه بود
  • حمله به صهیونیست‌ها جسورانه بود؛ ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل
  • وعده صادق باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی اسرائیل در جهان شد
  • تل‌آویو: قبل از آنکه دیر شود، جلوی برنامه موشکی ایران باید گرفته شود
  • شادی مردم دیارسرفه های مقدس از حمله موشکی ایران به اسرائیل