Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد عبدالله، سرمربی تیم فوتبال الکویت عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی بسیار سختی را در پیش رو داریم. می‌دانیم تیم فوتبال ذوب آهن دارای بازیکنان بومی و خارجی با کیفیتی است. ما فصل جدیدی از تاریخ تیم خودمان را در پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی نخست ما در لیگ قهرمانان آسیا است. احترام زیادی برای حریف‌مان قائل هستیم و با تمام تلاش‌مان برای بازی فردا آماده می‌شویم.

او در مورد بازیکن مصدومش تیمش، مشاری غنام هم بیان کرد: خدا را شکر همه تیم برای بازی فردا آماده هستند و همه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی الکویت اضافه کرد: متأسفانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه نکرده‌ایم ولی در کاپ آسیا در ۶ دوره اخیر دو بار موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدیم. در سه سال اخیر فوتبال کویت از جانب فیفا محروم بود. مسائلی که خارج از محدوده کارهای ما بوده است اما امیدواریم این حضور ما با پیروزی همراه باشد. در حال حاضر قهرمان لیگ کشورمان هستیم. ۱۴ بار قهرمان کویت شده‌ایم. سرمای ایران بهانه خوبی برای ما نخواهد بود. همه بازیکنان ما به بازی در دمای زیر ۱۰ درجه عادت دارند. در بازی فوتبال هر سناریویی ممکن است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. در بازی قبلی در بیست دقیقه ابتدایی تمرکز خوبی نداشتیم. در نیمه اول دو گل دریافت کردیم اما نیمه دوم نیمه ما بود و به بازی برگشتیم. بنابراین نمی‌توان بازی فردا را پیش بینی کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان الکویت کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین در بخشی از برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از اوسمار ویه را خواست تا به سوالات او پاسخ کوتاه و تک کلمه ای بدهد که اغلب این سوالات مربوط به فوتبال بود و البته در بخشی از آن مجری برنامه درباره غذای مورد علاقه اوسمار هم پرسید که او به شکلی جالب از کشک بادمجان نام برد.

با این حال شاید بخش مورد توجه جایی بود که میثاقی درباره دوگانه رونالدو و مسی سوال کرد که ابتدا سرمربی پرسپولیس به نظر تصور کرد که بحث رونالدوی برزیلی است اما زمانی که متوجه شد کریستیانو رونالدو در این نظرسنجی آمده، با کنایه و تمسخر گفت که رونالدوی واقعی، رونالدو نازاریو است.

این بخش از مصاحبه را بخوانید:

* مسی یا رونالدو؟
مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی اوست.

* لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟
سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

* قهرمانی لیگ یا برد دربی؟
قهرمانی لیگ.

* گواردیولا یا کلوپ؟
کلوپ.

* تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟
میکس.

* بازیکن جوان یا باتجربه؟
بازیکن خوب.

* آزادی یا ماراکانا؟
ماراکانا.

کد خبر 846554 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)