Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر یک تیم فوتبال روسیه سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی خرید خوب زنیت سن‌پترزبورگ در ماه ژانویه عنوان کرد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، رومان اورشوک با اشاره به شرایط تیم زنیت سن‌پترزبورگ پیش از بازی دور رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر فنرباغچه ترکیه که فردا (سه‌شنبه) در استانبول برگزار می‌شود گفت: با توجه به نتایج زنیت در دیدارهای تدارکاتی اخیر شاید نگرانی‌هایی ایجاد شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که شما به ترکیب زنیت نگاه می‌کنید دیگر هیچ جای نگرانی و علامت هشداری نیست. من فقط می‌خواهم تا نحوه بهره‌مندی از سردار آزمون در ترکیب این تیم را ببینم.

این مدیر برنامه بازیکنان فوتبال و مدیر ورزشی تیم تورپدوی مسکو ادامه داد: بدون شک سردار آزمون انتقال خوب تیم زنیت سن‌پترزبورگ است و قابل مقایسه با زابولوتنی (مهاجم زنیت) نیست.

رومان اورشوک در واکنش به این پرسش که با توجه به آزادی احتمالی الکساندر کوکورین (مهاجم زنیت که از مهر ماه گذشته به دلیل ضرب‌وشتم یک مقام دولتی روسیه در بازداشت به سر می‌برد) در ماه آوریل تیم زنیت چه نیازی به سردار آزمون داشت گفت: این را باید همه بدانند که سردار آزمون را بسیاری از تیم‌های اروپایی می‌خواهند. الان هم روبین‌کازان به خاطر پرداخت بدهی‌های خود نیاز مبرمی به فروش سردار آزمون داشت. او تابستان گذشته پیشنهادهای زیادی از انگلیس و آلمان داشت که روبین‌کازان رد کرده بود. ترک زنیت سن‌پترزبورگ برای سردار آزمون حتی در تابستان آینده آسان‌تر است و فروش او حداقل 2 برابر خواهد بود. سردار آزمون خرید خوب زنیت است.

اورلوف: سردار آزمون یک مهاجم توانمند، باکیفیت و بهتر از آرتم جیوبا است

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد