Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@22:11:55 GMT

انقلاب با استقامت ستودنی مردم به نقطه اوج رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۸۳۰۱

انقلاب با استقامت ستودنی مردم به نقطه اوج رسیده است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه گفت: 40 سال از انقلاب و از نقطه عطف تاریخ ایران سرافراز و از قیام مردم گذشت و امروز مردم نمره خوبی برای 40 سال استقامت می‌گیرند.
وی با بیان اینکه امام راحل از ابتدا تا پایان قیام تنها یک پیام برای همه داشتند و آن‌ هم دعوت به قیام برای خدا بود، اظهار کرد: امام راحل سال 42 به مردم ایران پیام دادند که برای خدا قیام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امام راحل فرمودند که مراقب باشید قیامتان برای خدا باشد.
حجت‌الاسلام قمی افزود: 40 سال از قیام مردم و انقلاب گذشته است و این انقلاب با استقامت چهل‌ساله مردم به نقطه اوج خود رسیده که مصداق واقعی قیام برای خدا است.
وی اظهار کرد: این قیام بزرگ را مدیون امام راحل هستیم که در تاریخ ثبت و جاودانه می‌شود.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردم نمره خوبی برای چهل سال استقامت با وجود تمام سختی‌ها، فشارها، دشواری‌ها و دشمنی‌ها گرفتند.
وی با اشاره به اینکه ما از مکتبی درس گرفته‌ایم که راهش مبارزه با ظلم است، اظهار کرد: با نگاه به داخل و جدی گرفتن سرمایه‌های داخل همیشه رشد کرده‌ایم و هرگاه به بیرون نگاه کردیم چوبش را خوردیم.
حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: امروز به گردنه مهمی از انقلاب رسیده‌ایم اما سختی در پیش است که باید با وحدت کلمه مسیر را طی کنیم و تا اوج راهی نیست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد حجت الاسلام قمی سازمان تبلیغات اسلامی راهپیمایی 22 بهمن 40 سالگی انقلاب اسلامی نقطه اوج استقامت مردم استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد

فرماندار بیرجند گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری بیرجند اظهار داشت: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند در این راستا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از جامعه اداری انتظار می‌رود که در تراز اسلامی باشند، گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم. 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است، افزود: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

فاضلی‌فرد با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود بیشتر پی می بریم و سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان هم شد.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده و این عزت ارزان به دست نیامده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه اصولاً در هر امری نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: در یک خانواده فرزندانی که تربیتی شدند بازهم نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه قدم اول پیروزی انقلاب بر جریان‌های اسلامی و به معجزه نزدیک‌تر بود، افزود: در این امر مهم نیز نیروی انسانی بود که توانست این نهضت را با خون خود بر خواسته‌های استعمارگران غالب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در دشمنی بالاتری نمره را می‌گیرند، تصریح کرد: چرا که حواسشان بسیار جمع بود و اولین کاری که شروع کردند ترور انسان‌های کارآمد و هدفمند بود و دشمن حواسش جمع است که نیروی انسانی کارآمد را جمع کند و هر جا آدم متعهدی است از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه امام تأکید داشتند که نگذارید انقلاب‌ به دست نامحرمان بیفتد، یادآور شد: باید از راه‌های مختلف هر چه دشمن کار  کرده را خنثی کنیم و دولت اسلامی وقتی نقش خود را درست اجرا کرد جامعه ما اسلامی می شود که در این راستا نشانه هایی در دولت سیزدهم وجود دارد اما کافی نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم/ منظور: تورم به کانال ۳۰ درصد رسید