Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران نشان داد هوشیارتر از آن است که تحت تاثیر القائات جریان استکبار قرار گیرد گفت: امروز آمریکا و اروپا صدای وحدت و عزت ملت ایران را بشنود. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بردسیر، محمدمهدی زاهدی امروز در اجتماع پایانی راهپیمایی 22 بهمن مردم بردسیر با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا با بذل خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و امروز این نهال به درخت تناوری تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از حضور پر شور مردم در این روز گفت: مردم ما بار دیگر با حضور پر شور خود در صحنه و پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه به آمریکا ثابت کردند که دست از پشتیبانی از نظام و رهبری برنداشته و در یک کلام اهل کوفه نیستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مردم ما مانند مسلمانان صدر اسلام که تحریم‌ها، توطئه‌ها و دشمنی‌های سخت را تحمل کردند اما از راه و هدف خود و پشتیبانی از رسول خدا(ص) کوتاه نیامدند و مقابل استکبار زمان خود ایستادند، از راه و هدف خود کوتاه نمی‌آیند گفت: جریان اسلام ناب و تشیع در طول تاریخ برای دفاع از آرمان‌های خود هزینه‌های سنگینی پرداخته است.

وی با بیان اینکه مردم ما با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها امروز به صحنه آمدند تا به ترامپ ثابت کنند که هوشیاری ملت ایران بالاتر از آن است که تحت تاثیر القات جریان ضد انقلابی قرار گیرد که با جریان استکبار و صهیونیست همراهی می‌کند گفت: مردم ما نشان دادند که به این سادگی‌ها صحنه را ترک نمی‌کنند.

زاهدی با اشاره به اینکه بزرگان و انسان‌های آزاده زیادی برای تعالی این آب و خاک و تحقق استقلال این سرزمین مبارزه کرده و جان خود را دادند گفت: انقلاب ما سال‌های سال مبارزه، شکنجه، تبعید و خون‌های زیادی را در کارنامه خود دارد.

روایت امام جمعه کرمان از ‌موفقیت‌های انقلاب؛‌ بدانیم برای حفظ ‌انقلاب کار سختی در پیش داریمفرمانده سپاه کرمان: مردم ایران ‌مشکلات اقتصادی ‌جامعه را پای نظام ‌نمی‌گذارندفرمانده سپاه کرمان: عدم توجه به تذکرات رهبری کشور را با مشکلات اقتصادی روبه‌رو کرده است

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در تمامی این سال‌ها حتی برای لحظه‌ای دست از دشمنی و خباثت برنداشتند گفت: هشت سال جنگ تحمیلی، توطئه برای راه‌اندازی چندین کودتا که در نطفه خفته شد، تحریم‌ها و فشار اقتصادی و توطئه‌ها مختلف در تمامی سال‌های پس از انقلاب همه اینها از جمله دشمنی‌ها علیه نظام و ملت ایران است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب به راه خود با وجود همه دشمنی‌ها و فتنه‌ها ادامه داد یادآورشد: تو دهنی که آمریکا از ملت ما خورد را از هیچ ملتی تاکنون نخورده است و امروز با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب ایران می‌گذرد کشور ما مسیر موفقیت و سر بلندی را با افتخار طی کرده و آمریکا در تمامی حرکت‌هایی که در منطقه انجام داده محکوم به شکست و ذلت شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با ایستادگی خود صلابت آمریکا و استکبار را نه در منطقه که در دنیا شکسته است افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت رهبری و  پشتیبانی ملت به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است.

زاهدی با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه ذلت و خاری آمریکا و ایادی آن در منطقه است گفت: آمریکا در 10 سال آینده سیلی محکمی از ملت‌های منطقه خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلابی مردمی است و به پشتوانه این ملت به موفقیت رسیده است گفت: ملت ما امروز با حضور گسترده خود نشان داد که روی پای خود می‌ایستد و سختی‌ها و فشار اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه را می‌پذیرد اما زیر بار ذلت و خاری نمی‌رود و امروز آمریکا و اروپا صدای وحدت و عزت ملت ایران را بشنوند.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سردار اباذر سالاری در گفت و گوی خبری شبکه استانی خلیج فارس با بیان اینکه موفقیت‌های سپاه مرهون ولایت مداری است، افزود: تکلیف و ولایت مداری همواره دو رکن اصلی سپاه بوده است.
وی گفت: سپاه آنچه امام خمینی (ره) و اکنون امام ولایت می‌فرمایند را سرلوحه کار خود قرار داده است.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این روز‌ها و در دنیا وحشی گری و سیاست‌های دوگانه شاهد اقدام موثر سپاه در حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.
سردار سالاری افزود: همه شیاطین عالم بر مردم مظلوم فلسطین هجوم آورده اند و اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار، اروپا و همه کشور‌هایی که به ظاهر نام اسلام را یدک می‌کشند در مقابل عده‌ای انسان مظلوم و بیگناه در فلسطین قرار گرفته اند.
وی گفت: جنایتکاران در این ایام روزانه مردم مظلوم فسلطین را بمباران می‌کنند و بمب‌های سنگرشکن یک تُنی بر سر مردم و کودکان می‌ریزند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در این ایام تنها کشوری که تا پای جان در کنار مردم فلسطین ایستاده، نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم متدین ما نیز در راهپیمایی‌ها و همه ادوار چهار دهه گذشته همواره حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده اند.
سردار سالاری با بیان اینکه در دنیای امروز باید با زبان دشمنان با آن‌ها حرف زد، گفت: اکنون شاهدیم که سپاه در مقابل استکبار جهانی ایستاده و هیمنه دشمن را درهم شکسته است.
وی افزود: هیچ کشوری در دنیا اینگونه قدرتمندانه در مقابل دشمن نایستاد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: پس از جنایتی که آمریکایی‌های شیطان صفت در ترور سردار سلیمانی انجام دادند، ایران اسلامی با حمله به مدرن‌ترین پایگاه نظامی آمریکایی ها، هیمنه آن‌ها را شکست و پس از آن معبری باز شد تا اقداماتی علیه استکبار جهانی اجرا شود.
سردار سالاری افزود: پس از این حمله همه مردم دنیا نگاه ویژه‌ای به ایران اسلامی خواهند داشت.
وی گفت: روزانه نیرو‌های یمنی و حشدالشعبی عراق به مجموعه‌های استکبار سیلی می‌زنند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: همه اقدامات امام خمینی (ره) از جمله دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام بزرگی بود.
سردار سالاری افزود: از بدو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد اقدامات موثر این نهاد در عرصه‌های مختلف بوده ایم.
وی گفت: از ابتدای انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن سپاه به عنوان یک نهاد درخشان بوده و این روز‌ها بیشتر این موضوع قابل مشاهده است.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: سپاه خود را صرفاً در امر دفاع محدود نکرده است و در دیگر امور از جمله سازندگی و محرومیت زدایی نیز اقداماتی زیادی داشته است.
سردار سالاری افزود: بزرگترین طرح‌های کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا شده است.
وی گفت: سپاه به محرومان نیز توجه داشته است و اقدامات بسیار موثری در توانمندسازی، اشتغال، راهسازی، احیاء چشمه‌ها و قنوات، آبرسانی به روستا‌های محروم، ساخت مدارس و مساجد و مجموعه‌های ورزشی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ امام جمعه بندرعباس: طوفان الاقصی حضور اسرائیل در منطقه را کمرنگ کرد

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه متناسب با شرایط روز برنامه ریزی می‌کند، افزود: با توجه به نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهش تولید با مشارکت مردم، سپاه با بهره گیری از ظرفیت بسیج و مشارکت مردم در این زمینه اقداماتی را در نظر گرفته است.
سردار سالاری افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس حضور مردم و بسیجیان معادلات جنگ را بر هم زد در شرایط امروز جامعه نیز در عرصه جهش تولید باید از ظرفیت مردم استفاده شود.
وی گفت: موضوع قرارگاه تحول محلات هم بهره گیری از ظرفیت مردم برای رفع دغدغه آن‌ها اجرا شد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: سپاه ظرفیت بسیار خوبی در حوزه بسیج قشری دارد و برای بسیاری از طرح‌های تولیدی اشتغالزا در عرصه‌های مختلف تسهیلات قرض الحسنه‌ای در نظر گرفته است.
سردار سالاری افزود: برای انتقال مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان و نوجوان، برنامه‌های متعددی از جمله اردو‌های راهیان پیشرفت، راهیان نور جنوب از جمله راهیان نور دریایی، ایجاد اردوگاه‌های فرهنگی جدید و برگزاری یادوراه شهدا اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • قدردانی سپاه از حمایت مردم در جریان عملیات «وعده صادق»: به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته، خدشه‌ای وارد سازند
  • قدردانی سپاه از حمایت مردم در جریان عملیات «وعده صادق»