Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پایان استقرارهای نیروهای آتش‌نشانی در مسیرهای راهپیمایی روز ۲۲بهمن خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: امسال نیز مثل سال‌های گذشته شاهد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم، آتش‌نشانان نیز امروز در ۱۶۲ نقطه در مسیرهای ۱۲ گانه، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه حادثه‌ای که منجر به انجام عملیات از سوی نیروها بشود رخ نداد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به همکاری مردم با سازمان آتش‌نشانی افزود: شاهد رعایت نظم و انضباط در مسیرهای حرکت راهپیمایان بودیم، همچنین همکاری بسیار خوب مردم با نیروهای امدادی منجر شد تا مراسمی خوب و بدون حادثه را شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل سالگی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی واقع در خیابان اسکندری جنوبی گفت:در بین ۱۰ کلان شهر دنیا، بالاترین میزان ایستگاه‌ها را داریم، زیرا ناایمنی‌های بسیاری در شهر وجود دارد و ما مجبور به ایجاد ایستگاه جدید هستیم.

قدرت اله محمدی افزود: اگر همه مردم و ارگان‌ها به اهمیت ایمنی پی ببرند و مسائل ایمنی را در محل کار و زندگی خود رعایت کنند ما کمتر به ساخت ایستگاه جدید روی می‌آوریم، اما برای اینکه یک ثانیه زودتر به حادثه برسیم مجبور به ایجاد ایستگاه جدید هستیم تا جان و مال مردم را حفظ کنیم.

آقای محمدی بااشاره به اینکه سازمان آتش نشانی بیشتر از ۳۰ نوع خدمت رایگان به مردم ارائه می‌دهد گفت: کار سازمان به اطفای حریق محدود نمی‌شود و امیدوارم نیرو‌های آتش نشان ۲۴ ساعت در شیفت خود را بخوابند و هیچ حادثه‌ای در شهر رخ ندهد که نیاز به حضور ما باشد.

شهردار منطقه ۱۱ شهرداری تهران هم در این مراسم گفت: از اهداف مهم مدیریت شهری برنامه ریزی برای ارتقای ایمنی شهر است.

سید محمد موسوی با اشاره به اینکه بیشترین ساختمان‌های ناایمن را در منطقه ۱۱ تهران داریم افزود:ساختمان‌هایی که در طول سال دو دهه گذشته در حاشیه اتوبان نواب ساخته شده اند، به علت نداشتن پایان کار آتش نشانی نتوانستند سند دریافت کنند و برای حل این مشکل و ارتقای سطح ایمنی منطقه به این نتیجه رسیدیم که یک ایستگاه آتش نشانی مدرن در منطقه احداث شود.

دیگر خبرها

  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • مردم از قرارگیری در مسیرهای سیل خیز خودداری کنند
  • فوت یک نفر بر اثر سقوط در چاه آب
  • سقوط مرگبار مرد میانسال در چاه ۷۰ متری در جنوب تهران
  • مرگ دردناک مرد جوان با سقوط در چاه ۷۰ متری جنوب تهران
  • سقوط مرد میانسال در چاه جنوب تهران
  • مرگ مرد میانسال در عمق ۷۰ متری چاهی در جنوب تهران