Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه هدف از سفر وزیر خارجه ایران به لبنان اعلام آمادگی برای کمک به لبنان است، افزود: دولت کنونی لبنان نباید همانند دولت‌های پیشین فرصت همکاری با ایران را از دست بدهد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در یک سخنرانی اعلام کرد که هدف از سفر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران به لبنان اعلام آمادگی ایران برای ایستادگی در کنار لبنان و کمک و همکاری با دولت جدید لبنان در تمامی سطوح و در زمینه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت کنونی لبنان نباید همانند دولت‌های پیشین فرصت همکاری با ایران را از دست بدهد و ثابت کند که استقلال و حاکمیت خود را دارد و پایبند به وتوهای آمریکا و شرکای منطقه‌ای‌اش علیه پیشنهادات ایران برای کمک به لبنان نیستند.

شیخ دعموش گفت که دولت باید به منافع ملت لبنان اهمیت بدهد زیرا منافع مردم مهم‌تر از منافع آمریکا و برخی کشورهای منطقه است.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بار دیگر بر منافع ملت لبنان تاکید کرد و گفت: هر کس که کمک‌ها و حمایت‌های بدون قید و شرط تقدیم می‌کند دولت لبنان باید نسبت به آن خوشبین باشد زیرا لبنان برای عبور از بحران‌ها نیازمند کمک‌های دیگران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها بر اساس مطالعات انجام شده در زمینه استفاده پایدار از منابع و گستره‌های آبی برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال و با تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریا محور و نقش آفرینان این حوزه اعم از نهادهای تنظیم گر و دستگاه‌های عمومی، دولتی و غیر دولتی، شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان و با رویکردی متفاوت و به عنوان پلتفرم همتایابی (Business Matchmaking) طراحی گردیده است و فرصتی مناسب برای توسعه همکاری‌های دو جانبه و تعامل B۲B و B۲G بین فعالین حوزه اقتصاد دریا تلقی می‌شود.

در قالب این رویداد که مشترکا توسط شورای‌عالی صنایع دریایی کشور و منطقه آزاد قشم طراحی شده و اجرا خواهد شد، نشست‌ها و پنل‌های تخصصی مختلفی برگزار شده و شرکت‌های ایرانی این فرصت را خواهند داشت تا با همتایان خود جهت همکاری در حوزه‌های حمل‌ونقل ترکیبی، لجستیک دریایی، کشتیرانی، کشتی‌سازی، سازه‌های دریایی، اکتشاف، استخراج و انتقال نفت و میعانات، بانکرینگ و خدمات تأمین سوخت شناورها، خدمات بندرگاهی، گمرک، شیلات و صیادی، گردشگری و تفریحات دریایی آشنا گردیده و همکاری‌های چندجانبه را از طریق تعامل بین فعالان حوزه اقتصاد دریامحور توسعه دهند.

گفتنی است؛ نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران ( ISBE ۲۰۲۴) از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085495

دیگر خبرها

  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • طالبان حاضر است آب را هدر بدهد اما آب به ایران نرسد | ماجرای تلخ انحراف عمدی بخش عمده‌ای از آب‌های مشترک ایران و افغانستان به سمت شوره‌زارها!
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • یادداشت| پاکستان و دیپلماسی همسایگانی دولت سیزدهم
  • پاکستان، شریک استراتژیک/ فرصت ۱۰ میلیارد دلاری برای ایران
  • نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • ایران نام اتوبان پاکستان می‌شود