Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک آخوند اهل تسنن خراسان شمالی گفت: مردم ایران همواره متحد و منسجم هستند و بار دیگر این تعهد و انقلابی گری را به جهانیان اثبات کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، آخوند خوش نظر، مدیر مدرسه علمیه ربانیه تازه یاب در  حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهرآشخانه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با بیان این که مردم ایران ملتی بصیر، وطن دوست و آگاه هستند، اظهار کرد: مردم ایران دوست و دشمن را تشخیص می دهند و مقام معظم رهبری و وطن شان را دوست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آخوند خوش نظر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ۲۲بهمن امسال پر شور تر  و شایسته تر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مردم ایران همواره متحد و منسجم هستند و بار دیگر این تعهد و انقلابی گری را به جهانیان اثبات کردند.   مدیر مدرسه علمیه ربانیه تازه یاب با بیان این که مردم، قدر و شأن رهبر انقلاب و شهدا را می دانند، عنوان کرد: امنیت و اقتدار ارمغان رهبر و شهدای انقلاب اسلامی هستیم و ما نیز همواره در صحنه های مختلف نظام حضور موثر خواهیم داشت.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان امروز در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد گفت: ابتدا باید از نخست‌وزیر و دولت پاکستان به خاطر میزبانی از هیات جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم؛ ما امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و از همین سخن‌گاه، به مردم بسیار خوب و دین‌مدار پاکستان عرض سلام و احترام دارم.

وی‌افزود: به همه خانواده‌های پاکستانی در جای جای این کشور از طرف رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، ابلاغ سلام دارم.

آیت‌الله رییسی اضافه کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطینی و غزه و حق و عدالت دفاع کرده‌اند و همواره در خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور، آزادی قدس شریف را فریاد زده‌اند، افتخار می‌کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085413

دیگر خبرها

  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی