Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن به بار نشستن و بلوغ و تکامل انقلاب اسلامی ایران؛ حماسه ای بی نظیر که به هر سو نظر می افکندی فوج فوج جمعیتی در جوش و خروش می دیدی که هروله کنان می رفت تا خود را به دریای بیکران امت انقلابی متصل کند.

خبرگزاری شبستان-کرمان

 

 

«بعد چهل سال به جا مانده ایم

سرود فتح و ظفر خوانده ایم

دشمن خود را به عقب رانده ایم»

 

امروز؛22 بهمن 97 و در جشن به بار نشستن و بلوغ و تکامل انقلاب اسلامی ایران؛ حماسه ای بی نظیر که به هر سو نظر می افکندی فوج فوج جمعیتی در جوش و خروش می دیدی که هروله کنان می رفت تا خود را به دریای بیکران امت انقلابی متصل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حکایت عجیبی است؛ حکایت تهدید و انقلاب؛ این ملت قهرمان و بصیر هر کجا و در هر برهه از زمان که بیشتر تهدید شد، پرشورتر به میدان آمدیم. اصلاً گویا برای او هر تهدید، مقطعی می شود فرصت ساز و جریان ساز.

عشق را قصه ای عجیب تر است، وقتی می گویند: ما همه «سر» باز توایم...یعنی امتی برای سر باختن پای ولایت آماده است.

امروز؛ 22 بهمن 97؛ در کنار همه پیشکسوتان و بزرگترها، جمعیتی پرشور و نشاط که نه تنها جنگ تحمیلی را هم ندیده بلکه از دهه چهارم انقلاب است؛ وای! چشم تان کور باد ای آنان که دیده هاتان یاری نمی کند این همه شکوه و مجد و عزت و عظمت را ببیند.

مردمی که یکپارچه فریاد زدند« این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده/دست خدا بر سر ما است خامنه ای رهبر ما است/ ما در کنار رهبریم از پیروان حیدریم » یعنی همه جوره پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند.

 

کرمانی ها با یادآوری شعار اصلی انقلاب یکصدا فریاد زدند «استقلال، آزادی پیام انقلاب است، جمهوری اسلامی مظهر اقتدار است»

مردم شهید پرور دیار کریمان در این روز سرورآفرین یادی از شهدای خود کرده و شعار « کشور ما گلشن هر لاله شد، عمر قیام ما چهل ساله شد» سر دادند.

 

ملت قدرشناس ایران اسلامی می داند که هر آنچه در ظل عزتمند انقلاب اسلامی نصیب او شده همه از برکت اسلام عزیز است«نهضت ما نهضت اسلامیَ است/ پیروی از ولایت الزامیَ است»

امت اسلامی استکبارستیزی را از قرآن و آموزه های وحیانی آموخته است؛ شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» او ریشه در «...قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ» دارد و از این رو با مشت های گره کرده آن را فریاد می زند و در ادامه می گوید« نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب/ با مشت محکم می زند این امت/ بر دهن ترامپ بی نزاکت»

نمایش قدرت ملت ایران در بیست و دوم بهمن و در چهل سالگی انقلاب چنان است که «22 بهمن امسال ما، شد سند رسوایی آمریکا» «22 بهمن شور آفرین، تبلور امید مستضعفین» «تقارن پیروزی این امت، با فاطمیه شد قرین عزت» «22 بهمن نماد دین است، عامل اتحاد مسلمین است»

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر اصفهان راهپیمایی فاطمیه ایام فاطمیه اجتماع پرشور بهمن ۹۷ راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی فضائلی این دستخط رهبری را برای اولین بار منتشر کرد /عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو رااست معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می شود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898524

دیگر خبرها

  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • عکس | سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبری درآستانه عملیات وعده‌صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبری در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خوانده‌اند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خوانند
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • مهدی فضائلی این دستخط رهبری را برای اولین بار منتشر کرد /عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز...