Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در طلیعه پنجمین دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی طی بیانیه ای از حضور ارزشمند و ستودنی مردم قدرشناس، ولایی و سرزنده خطه باب الرضا، گنجینه معرفت ها قدردانی کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ»

با حمدوثنای بیکران به ساحت اقدس یگانه فجر آفرین هستی بخش و سلام و صلوات به پیشگاه باعظمت دردانه هستی، مُعزّ اولیاء و افتخار انبیای عظام، حضرت صدیقه کبری؛ زهرای اطهرسلام الله علیها، که به مدد حضرتش توفیق داد تا بار دیگر در میقات دلدادگی و میعادگاه ۴۰ساله عاشقی و درمقابل بُهت و حیرت جهانیان؛ امت نستوه و پرصلابت ایران عزیز در لبیک به ندای سلاله پاکش، حماسه ساز شده و با ندای جاودان و سرنوشت ساز «الله کبر» تطمئن القلوب آنانی باشند که دل در گِرو ارزش های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بار دیگر صاحبان حقیقی این مکتب با عظمت و الهی با قلب هایی آکنده از محبت ام الائمه سلام الله علیها در عاشقانه ترین قرار آزادی و سالروز مجد و عزت میهن گلگون؛ سرفرازی و سعادت این نظام مقدس را فریاد گرشدند.

مردم شریف، مؤمن، ولایتمدار و سرزنده باب الرضا، گنجینه معرفت ها در چهلمین بهار پیروزی عزتمندانه انقلاب اسلامی و در سالروز به ثمر نشستن خون های پاک و مطهر شهدای گلگون کفن در حالی که دنیا نظاره گر این رخداد عظیم و این شکوه مثال زدنی بوده، با وجود شرایط نامساعد جوی، با صلابت و شکوه بی نظیر در جای جای استان به خیابان ها آمدند و به ندای مولا و مقتدای خویش لبیک گفتند.

ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی به پاس حضور ارزشمند و پرافتخار مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی حماسی و کم نظیر یوم الله ۲۲ بهمن از آحاد مردم، جوانان، بسیجیان، دانشجویان و دانش آموزان، علما و روحانیون، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و  رسانه ملی و اصحاب خبر که در خلق این حضور باشکوه و شگفتی ساز نقش آفرینی کردند صمیمانه قدردانی می کند.

کد خبر 4539612

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره هنر انقلاب در خراسان شمالی صبح یک‌شنبه در مجتمع ایثار بجنورد برگزار شد.

در این آئین مرضیه براتی (شاعر) به عنوان چهره سال هنر انقلاب خراسان شمالی معرفی شد.

کسب جایزه ملی در جشنواره شعر دفاع مقدس و کنشگری به هنگام در رویدادها و بزنگاه‌های مختلف از دلایل انتخاب این شاعر انقلابی به عنوان چهره هنر سال عنوان شد.

کد خبر 6084024

دیگر خبرها

  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • معرفی چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی
  • چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی معرفی شد