Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@22:38:01 GMT

پیام تبریک کویت و قطر به روحانی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۰۹۰۱۲

امیر، ولیعهد و نخست وزیر کویت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رئیس‌جمهور کشورمان تبریک گفتند. آفتاب‌‌نیوز : شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت در پیامی به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، امیر کویت در این پیام برای رئیس جمهور کشورمان آرزوی صحت و سلامتی و برای ملت ایران آرزوی پیشرفت و شکوفایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح، ولیعهد کویت و شیخ جابر المبارک الحمد الصباح، نخست وزیر کویت در پیام‌هایی جداگانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حسن روحانی تبریک گفتند.
مقامات قطری سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفتند
امیر، نخست‌وزیر و وزیر کشور قطر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رئیس‌جمهور کشورمان تبریک گفتند.
به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه الدستور، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در پیامی به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
نخست‌وزیر و وزیر کشور قطر نیز در پیام‌هایی جداگانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حسن روحانی تبریک گفتند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کویت قطر روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:   بسم‌الله‌الرحمن‌الرحبم   رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ی دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.   اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با ۴ مدال طلا، ٣ نقره و ٢ برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ی سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روز‌های پرافتخار‌تری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.   تلاش همه‌ی عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادر‌فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشک‌باران اسرائیل
  • پیام تبریک سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی
  • پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی