Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مردم برای انقلاب ارزش ویژه‌ای قائل‌اند گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان امام خمینی (ره) بیعت و به مقام معظم رهبری لبیک گفتند‌. ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از سمنان، سردار روح الامین قاسمی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: مردم با بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن تماشایی 97| مردم بوشهر با حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند+فیلمراهپیمایی 22 بهمن 97|حضور آیت‌الله جنتی و کدخدایی در راهپیمایی تهرانبهمن تماشایی 97| نمایش دیدنی و اقتدارآفرین مردم دیار میرزاکوچک‌خان در یوم‌الله 22 بهمن+فیلم

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به مثابه تجدید میثاق با نظام، انقلاب و امام خمینی (ره) بود.

سردار قاسمی با بیان اینکه دشمن با اهرم های مختلف از جمله مشکلات اقتصادی قصد داشت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور کمرنگ داشته باشند تصریح کرد: حضور مردم تمام نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه مردم ایران با بی‌توجهی به مسائل حاشیه‌ای با حضور خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی را ثابت کردند تصریح کرد: این مردم برای نظام و انقلاب ایران اسلامی ارزش قائل می‌شوند.

انتهای پیام / ع

R41366/P1494/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، ایثارگران ، فرهیختگان ، پژوهشگران ، دانشمندان و فعالان عرصه‌های مختلف و مردم ولایتمدار استان سمنان  گفت : استان سمنان مردمی با ایمان و همیشه حاضر در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، دفاع از حریم و حرم داشته و این حضور بسیار پررنگ و ارزشمند و مثال زدنی در کنار وجود وجود علما و فرهیختگان استانی و وجود سرداران و مردم با بصیرت و زمان شناس همواره مورد احترام بوده و هست.
رئیسی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدوار بودن به آینده گفت :دشمن تلاش می کند امید مردم را به ناامیدی تبدیل و بی‌دینی را به جای دینداری ترویج کند .

وی گفت : دشمن با ایجاد شبهات علمی  و گسترش آن بین جوانان و مردم ایمان و امید را که دو هدف اساسی برای یک ملت است هدف قرار داده است .

رئیس جمهور گفت : دشمن تولید و رشد اقتصادی ما را نمی‌خواست و به دنبال رکود و تعطیلی کارخانجات بود، اما فعال شدن هشت هزار و ۴۰۰  کارخانه و کارگاه و بازگشت آنها به خط تولید نشان از امید و ایمان مردم ایران دارد
 رئیسی با اشاره به بازگشت ۲۰۱ واحد راکد به عرصه تولید و ایجاد اشتغال برای چهاز هزار و ۵۰۰ نفر ، از مدیران و کارگران قدردانی کرد و گفت : دشمن نمی‌خواهد کشاورزی رونق داشته باشد و به دنبال این است که ما وارد کننده کالای اساسی باشیم، اما تولید کالای اساسی در حال حاضر ۲۲ درصد رشد داشته و این باعث خشم دشمنان شده است .
رئیس جمهور گفت : تلاش می شود دیگر واحد تولیدی تعطیل نشود و مسئولین اجازه نمی‌دهند هیچ واحدی دوباره غیر فعال شود.
دکتر رئیسی، اتمام ۲۱۱ پروژه نیمه تمام از گذشته را از اقدامات خوب صورت گرفته دانست و با اشاره به مصوبات دور اول سفر گفت : افتتاح نیروگاهی با ۳۶۶ مگاوات در استان و در مدار قرار گرفتن آن در کوتاه‌ترین زمان جای خرسندی دارد.
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود گفت : از نکات مورد توجه و خواست استان مسئله تامین آب است که مورد توجه دولت بوده و و هست و بنای دولت این است که زندگی مردم به خاطر آب ، برق ، جاده و بهداشت و دیگر موارد دچار مشکل نشود و دولت به دنبال چاره‌اندیشی برای حل مشکلات است و از کنار این مسائل عبور نمی‌کند.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : دیروز می‌گفتند روی موشک‌ها مرگ بر اسرائیل ننویسید ،اما امروز موشک‌های ما بر قلب رژیم صهیونیستی فرود می‌آید و آنها را متوجه نسل کشی می‌کند و آنچه رهبری و شهدا و فرهیختگان به ما آموختند این است که در تمام بخش های نظامی سیاسی و اقتصادی ما می‌توانیم.

دیگر خبرها

  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است