Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سردار رمضان شریف در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب امسال 2 ویژگی خاص نسبت به سال‌های گذشته دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: انقلاب امروز به چهل سالگی و مرحله پختگی رسیده و مردم وفادار به انقلاب تجربه مستحکمی از دوران انقلاب پست سر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دشمنان احساس می‌کنند درخت نوپا انقلاب به درختی تنومند با ریشه های مستحکم در اعماق زمین تبدیل شده و این سرمایه‌ای بزرگ در اختیار ملت ایران است.

شریف خاطرنشان کرد: چهل سالگی انقلاب از منظر دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده که باید مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: رفتار هیئت حاکمه آمریکا امروز برای مقابله با انقلاب علنی شده و حضور شاداب مردم بار دیگر دشمنان را ناکام و شرایط تداوم انقلاب را فراهم می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سخنگوی سپاه سردار شریف دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم

به گزارش جماران، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پی می‌آید:

بسمه تعالی

ٱلنَّارُ یُعۡرَضُونَ عَلَیۡهَا غُدُوّٗا وَعَشِیّٗاۚ وَیَوۡمَ تَقُومُ ٱلسَّاعَةُ أَدۡخِلُوٓاْ ءَالَ فِرۡعَوۡنَ أَشَدَّ ٱلۡعَذَابِ[غافر ۴۶]

عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است. 

تقابل ایران با رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل وقاحت و تحلیل های غلط دشمن به یک ضرورت گریز ناپذیر تبدیل شده بود و این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود. فراموش نمی کنیم که رژیم سفاک اسراییل در طول این سالها تا چه اندازه در قتل ایرانیان و آزادیخواهان پافشاری کرده است و تا چه حد منافع ملی ما و هویت اسلامی مسلمانان را دستخوش تاراج قرار داده بود. 

تداوم حملات و ترورهای اسراییل به مواضع و شهروندان ایرانی، در بیش از یک دهه گذشته، در داخل و خارج کشور، گویی این باور و ذهنیت ناصواب را در میان دشمنان و حتی برخی ایرانیان ایجاد نموده بود که ایران توانائی تقابل مستقیم با اسراییل را نداشته و صرفا به جنگ و یا پاسخ غیرمستقیم اکتفا خواهد کرد. ذهنیتی که امروز کاملا از بین رفته است. 

طبیعی است که ایرانیان بیش از هر کشور دیگر از جنگ های تحمیلی آسیب دیده و لذا هرگز به دنبال آن نبوده اند، ولی از سوی دیگر نشان داده اند که در مقابل جسارت و تعدی دشمنان نیز ساکت نخواهند نشست. 

امروز نیز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم و با تکیه همه جانبه بر مردم عزیز که مهم ترین مولفه قدرت هستند، در برابر تهدید های خارجی متحد باشیم. 

اینجانب ضمن تبریک این عملیات شجاعانه به فرماندهی معظم کل قوا و رزمندگان سرافراز، رضوان الهی را برای امام بزرگوار(س) مسألت دارم که روح خودباوری و عزت را در مردم ما دمید و به روان شهیدان سرافراز درود می فرستم که پیشگامان این راه بودند.

سید حسن خمینی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

 

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در مجلس
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • آنچه رخ داد خواست و مطالبه مردم بود
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • شهیدآوینی اگر بود امروز با صهیونیسم مقابله می‌کرد