Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار لیالی با اشاره به اینکه غربی ها اگر همه توان خود را به کار گیرند تنها می توانند ۳۰ درصد در کشورمان مشکل ایجاد کنند، اذعان کرد:۷۰ درصد از مشکلات کشور مربوط به درون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امروز مردم غيور استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با آحاد ملت ايران آمدند تا بار ديگر با خلق و ثبت حماسه ای ديگر در تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن، ضمن استمرار حرکت دشمن شکن خود، خاری در چشم بدخواهان اين ملت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور گسترده جوانان و نوجوانان به عنوان نسل دوم و سوم انقلاب در راهپيمایی يوم الله ۲۲ بهمن استان کهگیلویه و بویراحمد بسيار چشمگير و گسترده بود و اين نشانگر نفوذ انقلاب در قلب و جان مردم به ويژه جوانان و نوجوانان است.

 

راهپيمايان در مسير حرکت خود با حمل پلاکاردها و پرچم های رنگارنگ ضمن بزرگداشت سالروز پيروزی انقلاب اسلامی، اراده خود را برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن به نمايش گذاشتند.

 

سردار رحیم لیالی، از حوزه معاونت سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی پایانی یوم الله ۲۲ بهمن مردم گچساران با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در حالی که ۷۰ درصد از مملکت ما انقلاب را ندیدند و در میان همه انقلاب های جهان، انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در تمام دنیاست.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز تبدیل به درخت تناوری بنام چهل سال شرف، عزت و افتخار شده است.

 

لیالی به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر موارد انقلاب خدمتی که به مردم کرده در تاریخ ایران کم نظیر است و البته حق مردم فراتر از این موضوعات است.

 

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در عرصه های مختلف رشادت ها و جانفشانی ها مردمان این استان را بارها دیده ام، اما باید این حقیقت را پذیرفت که در تاریخ ایران این گونه به ملت خدمت نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه این هنر امام راحل بوده که اکنون مردم فدایی انقلاب هستند، تصریح کرد: انقلاب ما انفجار نوری بود که امام بزرگوارمان از دل قرآن بیرون آورد و به قلب این ملت ایمان، عزت و اقتدار داد.

 

لیالی افزود: یکی از اندیشمندان غربی می گفت وقتی ادیان دیگر را بررسی کردم، تنها یک دین را پیدا کردم که ارتباط با رسول اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) را قطع نکرده و آن اسلام با گفتمان شیعی و اندیشه ولایت فقیه است که این مهم را تحقق بخشید.

 

این سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: غرب و شرق از پیروزی انقلاب اسلامی با گفتمان شیعی متعجب شدند، زیرا همه جریان ها زیر بیرق امام راحل گرد هم آمدند.

 

وی یادآور شد: انقلاب ما یک عیار بنام امام و امت دارد و این جریان اصیل انقلاب هیچ کسی را سند ششدانگ نداده است.

 

لیالی با بیان اینکه اگر مشکلات اقتصادی داشته باشیم دشمنان شادمان خواهند شد و این بیان صریح قرآن است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی تنها انقلابی که تمام بحران های موجود در دنیا که برای نظام های سیاسی تعریف شده از پیش رو برداشته است.

 

این فرمانده سپاهی اظهار داشت: انقلاب اسلامی جنگ را تبدیل به عزت کرد، در این عرصه ها هزینه های زیادی کرده ایم و در جنگ هزار میلیارد هزینه کرده ایم که پول ۸۴ سال ایران می شود، در حالی که هزاران شهید و هزاران جانباز داده ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولین اجرایی وامدار این ملت و نوکران مردم هستند که باید در خدمت رسانی به آنها لحظه ای درنگ نکنند.

 

لیالی با اشاره به اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده که مردم آرمان های انقلاب وامام خود را باور دارند، ابراز داشت: رهبر انقلاب از سال ۶۸ به صورت غیرمستقیم و در سال ۷۳ به صورت مستقیم و در این ۱۹ سال می فرمایند:« سال اقتصادی»، که مسئولان در این زمینه ها باید اهتمام جدی داشته باشند.

 

این فرمانده سپاهی با اشاره به اینکه غربی ها اگر همه توان خود را به کار بگیرند تنها می توانند ۳۰ درصد در کشورمان مشکل ایجاد کنند، اذعان کرد:۷۰ درصد از مشکلات کشور مربوط به درون است و آن وقت وزیری افتخارش این است که حتی یک مسکن مهر نساخته است.

 

وی با اشاره به اینکه قدرت را زمانی که قدرت وجود دارد باید نقد کرد، یادآور شد: مسئولین باید تک تک به این ملت فهیم و بزرگوار جواب دهند.

 

سردار لیالی خاطرنشان کرد: اگر ارتباط بین امام و امت برقرار باشد، مردم مشکلی نخواهند داشت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر راهپیمایی فاطمیه اصفهان ایام فاطمیه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن گچساران راهپیمایی مشکلات اقتصادی ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟