Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان طی یک بیانیه مشترک از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قدردانی کردند.

 متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باردیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فجر فاطمی مردم فهیم و انقلابی خوزستان با حضور حماسی و پرشور و شعور خود، برگ زرینی بر دفتر پرافتخار خوزستان در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام صریح و شفاف مردم شریف و انقلابی خوزستان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

دشمنان و بدخواهان انقلاب و مردم ایران بدانند با وجود برخی تنگنا‌ها و صعوبت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه مستکبران، درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت اسلام و قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام و رهبری مدبرانه معظم رهبری، درحال ریشه دواندن می‌باشد و این شجره طیبه در منطقه و جهان ملجاء امید و آرامش مسلمین و آزادی خواهان جهان اسلام است.

اینجانبان برخود لازم و واجب می‌دانیم از حضورحماسی اقشار مختلف مردم، اصناف، گروهها، بانوان، دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، جامعه پزشکی، بسیجیان، علما، خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان، کارگران، مدیران و پرسنل شریف دستگاه‌های اجرایی، اقوام مختلف خوزستانی، نهاد‌های امنیتی و انتظامی، اصحاب محترم رسانه و صدا و سیمای خوزستان تقدیر و تشکر نماییم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان
محمد علی موسوی جزایری نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۰۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از حضور مسئولان و مردم در مراسم خاکسپاری پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: 
چند صبحی از شام رحلت پدر شهیدان دهنوی، مرد وفادار به پیمان الهی، می‌گذرد و در این ایام محبت و برادری خالصانه خویشان، اهالی جبهه، مسؤلین، مدیران و مردم بزرگوار را از نخستین لحظات وداع با ایشان تا خاکسپاری آن پیکر مطهر و سایر مراسم شاهد بودیم. 
بدینوسیله تقدیر و سپاس خانواده را از یکایک شمابزرگواران که با حضور خود و ارسال پیام التیامی بر اندوه فقدان آن پدر بزرگوار بودید اعلام می‌داریم و اجرفراوان الهی  را برای شما عزیزان مسئلت داریم. برخود وظیفه می‌دانیم به رسم همیشگی پدرعزیزمان عرض کنیم آنچه صبوری خانواده‌های شهیدان را دوچندان خواهد کرد، پایمردی بر آرمان‌های انقلاب عزیز و پاسداری از دستاورد عظیم شهیدان است. 
بی‌تردید پیروی مسئولان محترم و ملت شهیدپرور ما از زعیم امت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بار غم از دل‌های داغدیده خواهد زدود. 
امید داریم که همگی با پشتیبانی قاطع از نظام جمهوری اسلامی ایران که حرم اهل‌بیت است در زمینه سازی ظهور منجی بشریت. موفق به انجام تکلیف خود و سربلند در پیشگاه حضرت حق و سید شهیدان حضرت اباعبدالله علیه السلام باشیم.
عزت و سعادت همه شماعزیزان را از خداوند تبارک خواهانیم. 

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست
  • قدردانی از حضور مسئولان و مردم در مراسم خاکسپاری پدر شهیدان دهنوی
  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب