Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی از درخواست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برای دیدار با رئیس جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور درحاشیه مراسم در میدان آزادی گفت: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مایل بود قبل از دهه فجر گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه دهد که علیرغم درخواست از دفتر حضرتعالی این دیدار انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: از شما، رئیس جمهور محترم درخواست می‌شود، که پس از دهه فجر زمینه دیداری را فراهم آورد تا از نتایج اقدامات ارزشمند انجام شده در خصوص ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گزارشی به محضر شما تحت جلسه‌ای تقدیم شود.

 

این پیشنهاد با استقبال رئیس جمهوری مواجه شد.

 

لازم به ذکر است که ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قبل از دهه فجر با آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی، علوی گرگانی و علی لاریجانی رئیس مجلس دیدار داشته است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی راهپیمایی ایام فاطمیه دهه فجر راهپیمایی ۲۲بهمن فاطمیه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دهه فجر حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوم اردیبهشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ دوم اردیبهشت سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ست؛ نهادی نظامی که برای حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شد و حالا در خدمت رسانی به مردم، سرآمدِ همه نهادهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • دوم اردیبهشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حجت الاسلام تقوی رییس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت شد
  • پیروزی‌های جمهوری اسلامی مرهون استقامت جانبازان است
  • تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی با انجام عملیات وعده صادق