Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:06:43 GMT

جشنواره تئاتر برنا در اندیمشک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۰۲۸۶

جشنواره تئاتر برنا در اندیمشک آغاز شد

اندیمشک - ایرنا - نخستین جشنواره تئاتر استانی برنا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی اندیمشک آغاز شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره ویژه کارگردان ها، بازیگران و گروه های جوان استان خوزستان است که با حضور 20 گروه نمایشی در اندیمشک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی بازگیر افزود: جشنواره برنا از امروز به مدت چهار روز در بخش های صحنه ای و خیابانی در تالار خورشید و خانه هنر اندیمشک اجرا می شود.
وی اظهار داشت: داوری این جشنواره را آقایان مهدی آشوغ، مهدی درویش و خانم ندا اعتمادی کیا برعهده دارند.
وی افزود: محور نمایش های این جشنواره، دفاع مقدس و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و برای نخستین بار در راستای استعداد یابی و تشویق هنرمندان جوان و تازه کار استان خوزستان برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره روز جمعه 26 بهمن ماه در تالار خورشید برگزار می شود، گفت: نمایش ها طبق برنامه زمان بندی در سه روز متوالی اجرا می شوند.
وی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از روز نخست جشنواره افزود: دبیری این جشنواره برعهده فرماندار اندیمشک است.
هر سال جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ نیز به میزبانی اندیمشک برگزار می شود.
7281/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره برنا اداره ارشاد انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود