Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر مولوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به آتش‌سوزی در اطراف شهرک شهید «حیدری» و صدای انفجار شدید عصر امروز اظهار داشت: در پی تماس با آتش‌نشانی، شاهدان عینی از انفجار کپسول یک خودرو خبر می‌دهند.

وی در خصوص‌ حادثه انفجار خودروی سواری واقع در بلوار کربلا روبروی پارک کوثر گفت: طی بازدید و تحقیق میدانی به عمل آمده توسط مامورین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند، گزارش اولیه علت حادثه استفاده و نصب مخزن غیر استاندار LPG و نشتی در سیستم سوخت‌رسانی خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول آتش‌نشانی نهاوند با اشاره به حضور به موقع نیروهای آتش‌نشان عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی توسط مامورین خود اخطار و هشدارهای ایمنی لازم را در مورد فعالیت مراکز فروش کپسول‌های گاز مایع که اقدام به فروش گاز به خودرو های سواری و باری می‌کنند داده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مولوی آتش نشانی نهاوند آتش سوزی خودرو ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران